Tällaisen pitäisi tiettävästi olla vuoden 2010 mallistossa.
Hieno cafe racer -stuukki.
Hieno cafe racer -stuukki.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näkyyhän siinä vilkut ja peilit esimerkiksi olevan. Mitä kaikkea siihen itse kilven lisäksi vielä pitäisi lisätä?Sitten se on aika erinäköinen, kun kaikki katsastusromu on kiinni...
Suomeen kuusmetriä pitkä roiskeläppä, nelkytsenttiä halkasijaltaan olevat vilkut ja taulutelevisionkokonen kilpiNäkyyhän siinä vilkut ja peilit esimerkiksi olevan. Mitä kaikkea siihen itse kilven lisäksi vielä pitäisi lisätä?Sitten se on aika erinäköinen, kun kaikki katsastusromu on kiinni...
Lisää kuvia ja juttua
exposed red frame, wrapped headers and upswept Arrow exhuasts, polished aluminum tank, rearsets and clip-ons
There's also upgraded suspension, Pirelli Demon Sport tires and upgraded brakes.
It's not a concept, it's a bonafide 2010 model
Se musta on kohta sitten harmaa-valkoinen-kirjava.. Sekö on parempi?Helvetin hieno pyörä!![]()
Musta nauha pakorööreissä ois kyl mun silmiin sopinu paremmin, mutta hieno noinkin! Varmaan eka tehdas, joka tota nauhaa on pakokäyriin kiertänyt tuotantomalliin. Saakohan pyörän mukana vararullan tota nauhaa..? Se kun tuppaa menemään aika huonon näköseksi, kun kastuu ja kuumenee...
Brevassa näyttäs olevan samaa sarjaa olevat jarrut ja pysähtyy kyl kiitettävästi niillä.Olihan nillä tänä vuonnakin samalla? koneella oleva peli joka ei kulje minnekään. Eipä silti, ei tuon näköisellä jarruvarustuksella pysähdykään.
Jos on aikomus pyrkiä ajamaan persereikä päätä ylempänä kuuttasataa, löytyy siihen ihan muut vehkeet.Olihan nillä tänä vuonnakin samalla? koneella oleva peli joka ei kulje minnekään. Eipä silti, ei tuon näköisellä jarruvarustuksella pysähdykään.