Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eipä oo storm vastannu kyselyyni ..... mitäpä tonon sanosin ..oottelen tai sitten en.....Siis eikö Storm suostu tilaamaan kyseistä pönntöä?
Itse parvuotta sitten tilasin Motadin kamaa Stormin kautta, kolme kuukautta kesti tulla, mutta talvella oli aikaa odotella...
Joo Stormilla on välillä semmosta..No jos ei raha Stormin herroille kelpaa, niin sit vaan Ulkoa tilaamaan, ei se niin vaikeeta ooEipä oo storm vastannu kyselyyni ..... mitäpä tonon sanosin ..oottelen tai sitten en.....Siis eikö Storm suostu tilaamaan kyseistä pönntöä?
Itse parvuotta sitten tilasin Motadin kamaa Stormin kautta, kolme kuukautta kesti tulla, mutta talvella oli aikaa odotella...
Joo ei se tilaaminen ole vaikeeta, onha sitä tullut tilattua vaikka mitä mutta ois vaan kiva nähä livenä putki ennen ostoa.Joo Stormilla on välillä semmosta..No jos ei raha Stormin herroille kelpaa, niin sit vaan Ulkoa tilaamaan, ei se niin vaikeeta ooEipä oo storm vastannu kyselyyni ..... mitäpä tonon sanosin ..oottelen tai sitten en.....Siis eikö Storm suostu tilaamaan kyseistä pönntöä?
Itse parvuotta sitten tilasin Motadin kamaa Stormin kautta, kolme kuukautta kesti tulla, mutta talvella oli aikaa odotella...![]()
No ei auta kuin mennä Turkuseen kattomaan. Eilen kun kävin paikalla niin oli siellä 1 asiakaskin, että kiirettä pitää.ois vaan kiva nähä livenä putki ennen ostoa.