• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mopoystävällisiä pesupaikkoja pääkaupunkiseudulla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Volpe
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Kerrostalon pienellä asvalttipihalla kun ei voi kunnolla pestä pyörää... ja jos ei ehdi/voi/jaksa lähteä väljemmille vesille. Missä olette pesseet/pesettäneet (joskus palvelukin on paikallaan, kunhan ei tule tavaksi
smile_org.gif
)
kätevästi, hyvällä hintalaatusuhteella, asiantuntevalla palvelulla?
Itseäni kiinnostaa H:gin kantakaupunki/länsisuunta, mutta kaikki hyvät kokemukset ja suositukset varmaan aina jollekin hyödyksi.

Itsekin asustelen kantakaupungissa, muttei tässä ihan hollilla taida pesupaikkoja juuri olla. Mä olen käyttänyt Kannelmäen Nesteen tee-se-itse hallia, jossa on varusteina vesiletkut ja ämpärit. Kun on vähän vähemmän aikaa, niin Pohjois-Haagan Nesteellä voi käväistä sohimassa painepesurilla...

Itäkeskuksen parkkihallissa on hyvä paikka. Painepesuri josta saa liuotin, mikroliuotin ja pesuainepesut.

Munkkiniemen Nesteellä on kanssa TI-pesupaikka, jossa vesiletkut ja ämpärit. Ainakin viime kesänä vielä oli.

Martinlaakson Nesteen TI-halli... Nesteen "kauppis" on itsekkin kaiketi motoristi ja näin ollen pyörän pesu TI-hallissa on sen mukaan hinnoiteltu. Viime vuonna se oli 3 euroa per pyörä ja ei ole mitenkään aikaan sidottu kuten TI-halleissa yleensä. Eli maksu oli 3 euroa, olit siellä sitten 5 minuuttia tai 5 tuntia.

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back