• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

MopoGP 2.9.2017, kova kisa tulossa ja myös Niki Tuuli mukana

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pekkavee
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Juu, eihän se Niki huono kuski ole, mut jännityksen vuoksi veikkaan Kimin ajavan nopeammin ja tasaisemmalla kierroskeskiarvolla.

Toivotaan ettei sada.

Mullapas onkin eturivin katselupaikka lippumiehenä.

Bolt sanoi:
Mullapas onkin eturivin katselupaikka lippumiehenä.
Minä olen taas joukkueiden ilmoittautumistiskillä hommissa.

On siellä noin 60 muutakin toimitsijaa HMPK kerhosta.
Kisatoimitsijat (Kilpailun johtaja, ajanotto, lähettäjä, kuuluttaja, kisasihteeri jne), kioski, makkaran myyntiä, katsastus, järjestysmiehiä, parkkipaikan opastajia ja vaikka mitä.
Ottakaa kolikoita mukaan makkaraostoksille.

Ytsför sanoi:
PV voittaa silti :häähää: :orgmp:

No kaikki meni käsikirjoituksen mukaan.

Junnut ja PV voittivat luokkansa. Onnea vielä voittajille!!

Kellottiko kukaan junnuille aikoja?

Tuliko historian nopein kierros aika-ajossa vai kisassa?

Re: MopoGP 2.9.2017, kova kisa tulossa ja myös Niki Tuuli mukana

Eikös tiimi #77 ajanut nopeimman kierroksen? Nehän oli radan nopein tiimi, kunnes vehkeet porsivat vikalla tunnilla. Hieno ajo tietty rr-jätkiltäkin oikuttelevalla etujarrulla.

Lähetetty minun FRD-L19 laitteesta Tapatalkilla

Re: MopoGP 2.9.2017, kova kisa tulossa ja myös Niki Tuuli mukana

Se Tuulen ajama minuutin alitus hylättiin, kun jätti takalenkin kokonaan ajamatta sillä kiekalla jarrun kadottua kolmoskurvissa. Tai näin mie ymmärsin, voin olla väärässäkin.

Kivaa oli taas niin kauan kuin sitä kesti. Neljäntenä taidettiin olla miun vuoron loppupuolella kun alakerrasta meni jotain kriittistä rikki.

Lähetetty minun FRD-L19 laitteesta Tapatalkilla

Back