• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Moottoripyöräilyssä on vain yksi tarkoitus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hyenna
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ottekos samaa mieltä Moto-Matin kanssa. Onko moottoripyöräilyn tarkoitus vain houkutella misuja mukaan..
Lukekaa vaikka tuolta -> Klik

biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
x 1000

Taitaa naiset päästä nopeammin tuolle viimeiselle tasolle, eli nauttimaan moottoripyöräilystä...kun ei tartte olla niin huolissaan niistä misuista ;)

No voihan
033102ass_1_prv.gif
mä olen kai sit joku pervo
withstupid.gif

olen aina pitäny ajamisesta
062802moto_prv.gif
ja böönat hakenu ihan 'siviilinä'
inlove.gif
joskus kyllä käyny vähän
kaboom.gif
mut minkäs luonteelleen voi
nixweiss.gif

Ei se "Moto-Matti" tuota nyt varmaan ihan niin tosissaan tarkoittanut, että SE nyt olisi ainoa syy.

On miehellä nimittäin sen verran tuota motoristi-taustaa, että pelkästään p****n saamista varten on varmaan helpompiakin tapoja...
smile_org.gif

Ehkei pelkästään kissojen takia.. mutta ajoittain tulee katseita vastakkaiselta sukupuolelta
inlove.gif
tai sit se on sääliä
bawling.gif

Toivottavasti tuo kysymys oli vitsi. Jos ajaa prätkällä naisia saadakseen niin sellaista tyyppiä en kyllä sanoisi motoristiksi, koska tuolloin pyörä on lähinnä säälittävä munanjatke.

Itse ajan mp:llä vain siksi koska nautin moottoripyöräilystä. Lisäksi pääsen eroon arjesta, saan olla yksin.

En edes tunne minkäänlaista vetoa kumpaankaan sukupuoleen.
Tuntuu lähinnä naurettavalta kun toiset puhuu pi****ta. Tuossa vaiheessa tulee ensimmäisenä mieleen ajatus:
Miksi helkkarissa moisia puhuvat?
Vaikea olla hiljaa niistä asioista? Huomaa varsin hyvin miten lapselliselle tasolle moinen henkilö on jäänyt.

Lähinnä pääsee karkuun niitä naisia pyörän päälle...

Mikä sen parempi lääke vitutukseen kuin pyörä alle ja kohti horisonttia. Ja vitutustahan noista muijista vaan loppujen lopuksi saa palkaksi
tounge.gif

Kerran minäkin sain mirrin moottoripyörällä; toivottavasti ensimmäisen ja viimeisen kerran. Ryntäsi onneton pensasaidan sisältä suoraan etufillariin ja kaikki 9 henkee kerralla veks! En edes ehtinyt nähdä mikä se oli, ennenkuin käännyin ja menin kattomaan. Mut mirri onneton oli tasaraha, ei tarvinnut ees armomurhata.
Et ei minusta moottoripyörällä mirrien jahtaaminen aina oo kivaa. Jotkut misut kun käy liiankin kuumana motoristeihin, minäkin kohta 60 v, jotain rajaa misut, jotain rajaa!
tounge.gif
tounge.gif
tounge.gif
cool.gif
omg.gif
omg.gif
omg.gif

Back