Tälläistä aihe aluetta haluaisin aloitella jossa käsitellään moottoripyörä kurssille meneviä ja jo kokeneita konkareita.
Keskusteluissa käydään läpi hintaa, arviota eri kuntien ajokouluista ja omista kokemuksista!
Täällä saa inssiin menevät myös purkaa hiukan jännitystä moto.orgin sääntöjen nojalla.
Itse aloittaisin seuraavalla:
Pohjalla B-kortti, ikä 23v, omalla pyörällä ajokoulun suorittaminen
Iän puolesta suora A-kortti.
Paikkakuntana Kotka
Ajokoulu: R.Snellman
Alkuvuoden kurssit alkavat: 9.2 & 16.3
A-korotus omalla pyörällä on 430,00e
Sisältää 6 tuntia teoriaa ja 12 ajokertaa + oppimateriaalin ja autokoulupalvelut.
Lisäksi tulee ajokorttilupamaksu poliisille 40,00e ja tutkinnot katsastusasemalle 49,00e
Yhteensä: 519€
Itse pidän suhteellisen edullisena hintana, Kotkan hinnat akselilla 530€-890€ ( B-pohjalla )
Ei muuta kuin kypärä päähän ja rän rän ->
Muokataan nyt vielä kerran.
Tänne myös tarina omasta harjoittelusta, ne kenen syntymävuosi pelastaa kursseilta, jotka joutuivat itse ajelun ns. harjoittelemaan
Keskusteluissa käydään läpi hintaa, arviota eri kuntien ajokouluista ja omista kokemuksista!
Täällä saa inssiin menevät myös purkaa hiukan jännitystä moto.orgin sääntöjen nojalla.
Itse aloittaisin seuraavalla:
Pohjalla B-kortti, ikä 23v, omalla pyörällä ajokoulun suorittaminen
Iän puolesta suora A-kortti.
Paikkakuntana Kotka
Ajokoulu: R.Snellman
Alkuvuoden kurssit alkavat: 9.2 & 16.3
A-korotus omalla pyörällä on 430,00e
Sisältää 6 tuntia teoriaa ja 12 ajokertaa + oppimateriaalin ja autokoulupalvelut.
Lisäksi tulee ajokorttilupamaksu poliisille 40,00e ja tutkinnot katsastusasemalle 49,00e
Yhteensä: 519€
Itse pidän suhteellisen edullisena hintana, Kotkan hinnat akselilla 530€-890€ ( B-pohjalla )
Ei muuta kuin kypärä päähän ja rän rän ->
Muokataan nyt vielä kerran.
Tänne myös tarina omasta harjoittelusta, ne kenen syntymävuosi pelastaa kursseilta, jotka joutuivat itse ajelun ns. harjoittelemaan