Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vaimon kanssa en viitsi ajella. Moottoripyöräily on sen verran turvatonta ja kuitenkin vaan harrastus, että en halua ottaa riskiä, että pienet lapset jäisi ihan orvoksi kasan takia.
Sitäpaitsi tyttöystävän kanssa on muutenkin kivempi ajella!
Vaimo valmistunut maatalouskorkeakoulusta... ymmärtää parhaiten ammattikieltä.Käyttääkö muuten Talisker näitä termejä myös kotona? "Meillä emäntä lopetti ajamisen tultuaan tiineeksi." Jos kyllä, niin nostan hattua korkealle!![]()
Ihanhan toi on normaalitermi.. itse elaintenhoitajana kaytin samaa itsestani..mummovaki joskus pyoritteli paataanVaimo valmistunut maatalouskorkeakoulusta... ymmärtää parhaiten ammattikieltä.Käyttääkö muuten Talisker näitä termejä myös kotona? "Meillä emäntä lopetti ajamisen tultuaan tiineeksi." Jos kyllä, niin nostan hattua korkealle!![]()
Jos vaimo kutsuu mua siaksi, niin voinko minä kutsua häntä lehmäksi, emakoksi....-->Patrika
Kutsutko itseäsi siis myös lehmäksi, tai pitäisitkö sitä ihan normaalina, jos joku näin tekisi? Tämä on siis nyt täysin kliininen kysymys, eikä sisällä yhtään vittuilua.
Jos nyt joku lehmaksi haluaa sanoa, ni antaa menna, ei ole minun elama siita kiinni-->Patrika
Kutsutko itseäsi siis myös lehmäksi, tai pitäisitkö sitä ihan normaalina, jos joku näin tekisi? Tämä on siis nyt täysin kliininen kysymys, eikä sisällä yhtään vittuilua.