Mistä sais tilattua moottoreita moottoripyöriin?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihanko itse nokkelana poikana keksit?Kaupasta
Typeriin (tai näin epämääräisesti muotoiltuihin) kysymyksiin tuppaa usein saamaan yhtä typerän vastauksen..Ihanko itse nokkelana poikana keksit?Kaupasta![]()
Kysymys on kieltämättä puutteellisesti muotoiltu yms. mut henkilö näyttää olevan myös tuore käyttäjä ja tämä oli hänen ensimmäinen postaus. Sen takia ajattelin että olisi voinut jättää vastaamattaTyperiin (tai näin epämääräisesti muotoiltuihin) kysymyksiin tuppaa usein saamaan yhtä typerän vastauksen..Ihanko itse nokkelana poikana keksit?Kaupasta![]()
![]()
Totta kyl ettei pitäis trolleihin tarttua mut nyt ei malttanutKysymys on kieltämättä puutteellisesti muotoiltu yms. mut henkilö näyttää olevan myös tuore käyttäjä ja tämä oli hänen ensimmäinen postaus. Sen takia ajattelin että olisi voinut jättää vastaamattaTyperiin (tai näin epämääräisesti muotoiltuihin) kysymyksiin tuppaa usein saamaan yhtä typerän vastauksen..Ihanko itse nokkelana poikana keksit?Kaupasta![]()
![]()
![]()
Totta kyl ettei pitäis trolleihin tarttua mut nyt ei malttanut![]()
Uusi, käytetty, käytetty ja peruskorjattu, vai millainen? KVG on aika hyvä valintaMistä sais tilattua moottoreita moottoripyöriin?