• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Montako orggilaista mahtuu samaan saunaan?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Goofy S
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Tulethan mukaan?

• Totta kai, mukana ollaan!

Ääniä: 20 37,0%
  • Joo mutta omaan sänkyyn yöksi

Ääniä: 0 0,0%
  • Asiaa mietitään kovasti

Ääniä: 25 46,3%
  • Ei, ei millään ehdi

Ääniä: 9 16,7%

• Ääniä yhteensä
    54
  • Äänestys suljettu .

Goofy S

MotOrg ry jäsen
Ennakkovaroituksena ilmoitettakoon että .ORG!-15V juhlaa vietetään elokuussa saunoen.
Tehdään .ORG!-saunomisen "maailmanennätys", montako meikäläistä saadaan yhtäaikaa lauteille.

Kiinnostuitko?

Saunomisjuhlien ajankohta on 10.-11.8.2019, paikka ja muut yksityiskohdat pidetään toistaiseksi vielä piilossa.

Olethan mukana, osallistu äänestykseen jotta osaamme varautua rynnäkköön.

Joku juttu oli tuon näköselle päivämäärälle, mukana, jollei ollut jotain mahdottoman tärkeää.

:thumbsup:

Hmm... mun aiottu juhannuksesta alkava loma loppuu tuohon kohtaan, että energiaa saunomiseen voi riittää...

No toki. Mullahan tulee noihin aikoihin 14vuotta ja 5kuukautta orgilaisena täyteen :)

Nostetaan tätä ketjua taas näytille.

Tulossa siis rentotapahtuma jossa moottoripyörät on parkissa ja matkustajat nauttivat löylystä, hyvästä ruuasta, uimisesta ja huonoista jutuista.
Muistellaan vanhoja tapahtumia ja tehdään uutta muisteltavaa tästä tapahtumasta.

BANDIT-R sanoi:
Nostetaan tätä ketjua taas näytille.

Tulossa siis rentotapahtuma jossa moottoripyörät on parkissa ja matkustajat nauttivat löylystä, hyvästä ruuasta, uimisesta ja huonoista jutuista.
Muistellaan vanhoja tapahtumia ja tehdään uutta muisteltavaa tästä tapahtumasta.

Saatasko nyt kalenterimatsku kasaan?

Yheksäs päivä onkin sopivasti Pikametallijuhlat Mansesterissa, joten kai siitä vois tulla vetelee loivareita ja krapulasaunoo. Kuka ottaa kyytiin? En tasan ole kuljettamassa liikennevälineitä lauantaina.

Yks muisto on vuosien takaa, kun osallistuin Tampereen letkaan täältä Turun suunnasta ja letka vei meidät saunaan ja uimaan ja makkaralle.
Tais olla aika kaunis katto siellä saunassa, kun sitä jostain syystä oli pakko katsoa :D
Lamas oli siellä ja Terwo ja paljon muita :)

Tulee vain yksi kysymys mieleen tästä juhlasaunasta, että onko kehon verhoilu sallittua lauteilla :itkupilli::grin:

Smurffis sanoi:
Yks muisto on vuosien takaa, kun osallistuin Tampereen letkaan täältä Turun suunnasta ja letka vei meidät saunaan ja uimaan ja makkaralle.
Tais olla aika kaunis katto siellä saunassa, kun sitä jostain syystä oli pakko katsoa :D
Lamas oli siellä ja Terwo ja paljon muita :)

Tulee vain yksi kysymys mieleen tästä juhlasaunasta, että onko kehon verhoilu sallittua lauteilla :itkupilli::grin:

Vaikka turkki päällä tulet, kunhan vaan tulet.

Goofy S sanoi:
Vaikka turkki päällä tulet, kunhan vaan tulet.

:)- Pitääkin mennä turkki ostoksille :D
Olen mä tulossa :) Vapaapäivä toive laitettu ainakin esimiehelle :right:
En tiedä pitäiskö hankkii sellaset suojat mitkä hevosilla on, ettei nää sivulle :)-:D

Smurffis sanoi:
:)- Pitääkin mennä turkki ostoksille :D
Olen mä tulossa :) Vapaapäivä toive laitettu ainakin esimiehelle :right:
En tiedä pitäiskö hankkii sellaset suojat mitkä hevosilla on, ettei nää sivulle :)-:D

On hevosilla vähän eri kokoiset vehkeet. Ei meiän saunailloissa ole ollut tarvetta kyseisille suojille.

Saunaa? parhaat saunapileet onkin tapahtunut orgesterin kanssa joten mikä ettei..

Back