• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Moniko joutu puhaltamaan tänään?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dunkku
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Oli puhallutukset nähtävästi käynnissä tänään, kun kahden ohi ajoin ja yhdessä jouduin itse puhaltamaan.
Jee... oli muuten eka kerta elämässä kun poliisiseti työnsi pilliä suuhun!
062802jumpie_prv.gif
wink.gif

Kannelmäki ja Klaukkala olivat paikat jossa olivat kytiksellä.

edit:
nyt sitten
033102beer_1_prv.gif
biggrin.gif

Oli puhallutukset nätävästi käynnissä tänään, kun kahden ohi ajoin ja yhdessä jouduin itse puhaltamaan.
Jee... oli muuten eka kerta elämässä kun poliisiseti työnsi pilliä suuhun!
062802jumpie_prv.gif
wink.gif

Kannelmäki ja Klaukkala olivat paikat jossa olivat kytiksellä.

edit:
nyt sitten
033102beer_1_prv.gif
biggrin.gif
Mihin aikaan puhalluttivat? Kyselivätkö rekisteriotetta ja ajokorttia, vai puhalluttivatko pelkästään?
eek.gif

Pelkkä puhallutus ja hyvää matkaa.
Mä tosin puhalsin vaan Kantsussa. oli pari muutakin pyörää mun kanssa samaan aikaan ja niille sama juttu.

niin joo... aika oli Kantsussa joskus klo 22.00 aikaan ja Klaukkalassa joskus puol kybä.

Pelkkä puhallutus ja hyvää matkaa.
Mä tosin puhalsin vaan Kantsussa. oli pari muutakin pyörää mun kanssa samaan aikaan ja niille sama juttu.

niin joo... aika oli Kantsussa joskus 10 aikaan ja Klaukkalassa joskus puol kybä.
Näyttäisi olevan kyseessä rattijuoppojen jahtaaminen eli, jos olisi porukka edellisenä yönä myöhään ollut "kaljoo kittoomassa ja kukkoo haukkoomassa".
wink.gif

Tiellä nro 8 oli joskus 12paikkeilla ratsia...

Ei siinä mitään mutta en ol pojat ikinä nähny niin kaunista naista ku se joka minut tänään ratsas
inlove.gif
inlove.gif
inlove.gif

Ajokortti ja rekisteriote ja sitten vielä pieni puhallus.....
inlove.gif
inlove.gif
inlove.gif
Hui että

Kehä I:llä lintuvaaran valojen jälkeen itäänpäin oli puolenyönaikaan pitkä rivi poliiseja, toinen kaista suljettu ja puhalluttivat kaikki. Sattu tuttu poliisi ja silti joutu puhaltamaan  
wink.gif
turvallisen matkan toivotukset ja  
062802moto_prv.gif

Puhallettiin Klaukkalassa ja katseltiin Poliisin Kamera-autoa Klaukkalan Hongisojantiellä... Mut ei kyllä salamavalot vilahdellu, ku arvattiin ajoissa!
062802jumpie_prv.gif

Ettekös muka tienneet ...
nyt juuri on kahden viikon kampanja menossa.
Uutinen oli jossain lehdessä ...

Mutta on kampanjoita ja kampanjoita .. lehdissä julkaistaan, mutta
sellainen vaikutelma välillä jää, että ei ole tarkoituskaan tehdä
ihan oikeasti mitään .. ikäänkuin uhitellaan vaan .. varsinkin, kun
kampanjaporukoita ei näy koko aikana missään. Toisinaan noita
stop-and-go asemia on kaikki paikat pullollaan. Sitä kun ei koskaan
oikeasti tiedä.

Me motoristithan olemme AINA tip-top-kunnossa, joten on aivan
saman tekevää, että olipa niitä tai ei.
033102beer_1_prv.gif

Back