• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mölymittausta Seinäjoella.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tom-mi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Seinäjoki
Morjens!

Minä ja kaksi muuta autopuolen opiskelijaa järjestäisimme ajankohtana X desibelimittauspäivän moottoripyörille tämän kevään aikana Törnävän tekulla. Ajankohta on vielä lukitsematta, mutta joku lauantai-aamupäivä olisi suunnitteilla..

Mittaus suoritetaan virallisen kaavan mukaan mutta täksi kevääksi emme saa Trafin valtuuksia viralliseksi mittaajaksi, eli mittaustuloste ei ole lain silmissä pätevä. Mutta jos omat mölyt kiinnostaa niin paikalle vaan.  

Informoin ajankohdasta ja muusta tarpeellisesta infosta heti kun pääsemme niistä selvyyteen.  

- Tom-mi

Noniin!! Tätä juurikin olen kaivannut
062802jumpie_prv.gif
Ilmotelkaapa kun ajankohta tarkentuu
smile_org.gif

Hyvä hyvä.
thumbs-up.gif
Mä tuun kyl kans mittauttamaan killereillä ja ilman.

Saatiin vietyä mölymittausasiaa hieman eteenpäin ja alustavasti löimme lukkoon päivämäärän 8.5.2010. Alkaen klo. 9.00-10.00, tarkennus tähänkin tulee myöhemmin.

Hintapolitiikasta ei voida sanoa vielä varmuutta, mutta pyritään pitämään mittaustenhinnat kohtuullisina.

- Tom-mi

Noniin, homma alkaa olla pulkassa, tosin koulumme sääntöjen takia emme saaneet ottaa käteiskassaa ja siten maksuakaan vastaan.
Jouduimme ottamaan 2 yhteistyökumppania joiden ehdoilla mittauksia suoritamme.

Alla jaossa oleva mainos tapahtumasta.

Esite.

- Tom-mi

Tosta ilmoituksestahan voi tulkita että pitää käydä pakko ostoksilla Motossa??? Jos näin niin ohi meni mun osalta.
sad_orig.gif
Mielummin olisin maksanut järjestäjälle, kun ei satu olemaan mitään ostoslistalla.

Back