Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.
Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
Stressaantuneissa merkeissä ilmoittaudun. Mulla todellakin on vm. 99 vn800 classic pyörä ja laatikosta kuuluu kolinaa pienillä kierroksilla kaasutuksen alussa ja liikkeelle lähdössä! Oliskohan teillä jotain hyvää neuvoa että mitä seuraavaksi!
Moi!
En osaa kertoa mikä pyörässäsi on vikana, mutta jos se on joku isompi ja kalliimpi vika, niin mulla on ylimääräisenä VN 800 vm. 2001 kone, ajettu n. 23000km. myös muuta osaa löytyy.
0400-553193
Stressaantuneissa merkeissä ilmoittaudun. Mulla todellakin on vm. 99 vn800 classic pyörä ja laatikosta kuuluu kolinaa pienillä kierroksilla kaasutuksen alussa ja liikkeelle lähdössä! Oliskohan teillä jotain hyvää neuvoa että mitä seuraavaksi!
Aivan ensimmäiseksi suosittelisin vaihtamaan kunnon öljyt moottoriin.
Eli, Mobil Delvac MX 15w-40 on todettu hyvin toimivaksi ja usein Kawojen kolinatkin vaimenevat oikealla voitelulla.
VN kuskien vinkkejä kanattaa kysellä myös tuolta --> http://www.ckcf.info/forum/index.php
Ammattimies teki sen muutamassa tunnissa!
Sanoi että pystyisin ne itsekin vaihtamaan mutta en ole vielä ite perehtyny hirveesti tekniikkaan joten annoin suosiolla ammattimiehen tehdä sen!