• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mitäs tuo PC tykkää jos orkkis pöntöt laittaa takaisin?

Nyt jotkut Mig merkkiset putket kiinni ja saattaa kohta virkasetä alkaa huutelemaan perään :) Sain kuitenkin kaupan mukana orkkis pöntötkin, tuleeko ongelmia käynnissä tai jossain? Eipä tässä muuta, mut duunissakin pitää päästä periaatteessa käymään, autoton kun olen :)

edit..zetassa siis Power commanderi

Ei mun mielestä, riippuu vähän mihin on säädetty se PC, jos on tuo autotune niin se säätä niillekkin. Siis vakioille

PC ei tiedä onko putki vaihdettu vai ei. Se vaan lisää tai vähentää polttoaineen syöttöä sen kartan mukaan mikä siin PCssä on sisällä.

Kysystääs täällä kun en viitsi pienestä asiasta tehdä uutta ketjua.
Eli pysyykö PC:ssä mappi tallella vaikka irroitan sen pyörästä? Eli onko filu tallennettu PC:n "sisälle"

not_again sanoi:
Kysystääs täällä kun en viitsi pienestä asiasta tehdä uutta ketjua.
Eli pysyykö PC:ssä mappi tallella vaikka irroitan sen pyörästä? Eli onko filu tallennettu PC:n "sisälle"

Pysyy kyllä kartta "tallessa" PC:ssä vaikka irrotat sen pyörästäsi.

:)

Mehtävaris sanoi:
Nyt jotkut Mig merkkiset putket kiinni ja saattaa kohta virkasetä alkaa huutelemaan perään :) Sain kuitenkin kaupan mukana orkkis pöntötkin, tuleeko ongelmia käynnissä tai jossain? Eipä tässä muuta, mut duunissakin pitää päästä periaatteessa käymään, autoton kun olen :)

edit..zetassa siis Power commanderi

tuolla on ketju: "miten saan kartat näkyviin Commanderissa" tms. siellä on hyvät ohjeet, miten tallennat vanhan kartan koneellesi ja tarvittaessa haet/palautat pyörään sopivan vakiopalikoille tarkoitetun Dynojetin peruskartan.

Muuta vahinkoa nykyisen kartan pitämisestä ei aiheutune kuin turha bensankaataminen koneeseen, joka ei sitä polta samoin kuin ennen. Katalysaattori, jos on, saattaa jotain ylimääräisestä bensasta olla mieltä. Mulla GS:ssä vakiopöntön ja putsarin vaihtamisen jälkeen meno oli huonompaa penkitetyllä kartalla kuin Dynojetin peruskartalla, joka kaiketi lähinnä poistaa "saastemittausasetukset".

Mulla siis PCIII USB, lukee boxin kyljessä, usb piuha sama kuin kamerassasi ja töpseli on siinä päällä sen pienen neliskanttisen luukun alla.

hra1150 sanoi:
tuolla on ketju: "miten saan kartat näkyviin Commanderissa" tms. siellä on hyvät ohjeet, miten tallennat vanhan kartan koneellesi ja tarvittaessa haet/palautat pyörään sopivan vakiopalikoille tarkoitetun Dynojetin peruskartan.

Muuta vahinkoa nykyisen kartan pitämisestä ei aiheutune kuin turha bensankaataminen koneeseen, joka ei sitä polta samoin kuin ennen. Katalysaattori, jos on, saattaa jotain ylimääräisestä bensasta olla mieltä. Mulla GS:ssä vakiopöntön ja putsarin vaihtamisen jälkeen meno oli huonompaa penkitetyllä kartalla kuin Dynojetin peruskartalla, joka kaiketi lähinnä poistaa "saastemittausasetukset".

Mulla siis PCIII USB, lukee boxin kyljessä, usb piuha sama kuin kamerassasi ja töpseli on siinä päällä sen pienen neliskanttisen luukun alla.

Hienoa, tosin oli vaan windows puolelle noi softat. Eli pitänee lainailla konetta. Vaihtelin putket orkkiksiin ja uskomattoman hiljaset soundit, jopa puhelimen kuulin kun soi taskussa :) Itseasiassa taitaa olla mun korvat ottaneet melua jo liikaa muissa harrastuksissa, ja jopa viihdyin paremmin kyydissä :)
Mitään en Commanderis viel muuttanut ja käy mopo hyvin, tai sit pientä nykimistä, en osaa sanoa.
Ja olihan nuo ex-putket jo tiensä päässä, tuntui olevan liitokset väljät niiteissä.
Ehkä ikä vaan syynä kun melua karttaa :) Persdynossa tuntui ero, tai sit vaan lumevaikutus mun kohdalla

Back