Eli löysin kyllä topicit ketjujen voitelusta, mutta, kun siellä on itse asiaa niin vähän ja puhe kääntyy aina kinaamiseksi, miten usein ja onko se vaha parempaa jne....
Olisinkin nyt kysynyt seuraavaa:
Uuden mopottimeni ohjekirjassa sanotaan, että sen
O-rengasketjua tulee rasvata 500-1000 km välein 80W-90 vaiheistoöljyllä, pesu suoritetaan parafiinilla tai vaihteistoöljyllä. No näin aion myös tehdä, mutta...
Vaihteistoöljyjä on aikalailla erilaisia, esim.:
Mobil Mobilube GX 80W-90
Mobil Mobilube HD 80W-90
Mobil Mobilube 1 SHC 75W-90 täyssynteettinen
MITÄ noista voi laittaa, itse ostin tota "keeäksää", mutta en ole vielä voidellut sillä. Eli mitä öljyä konkreettisesti käytätte HONDAN O-rengasketjun voiteluun (merkki ja tyyppi).
Tähän topikkiin ei tartte tulla vittuilemaan vahojen paremmuudesta, X-rengasketjuista tai mistään muustakaan, mitä ei tässä ole kysytty.
Olisinkin nyt kysynyt seuraavaa:
Uuden mopottimeni ohjekirjassa sanotaan, että sen
O-rengasketjua tulee rasvata 500-1000 km välein 80W-90 vaiheistoöljyllä, pesu suoritetaan parafiinilla tai vaihteistoöljyllä. No näin aion myös tehdä, mutta...
Vaihteistoöljyjä on aikalailla erilaisia, esim.:
Mobil Mobilube GX 80W-90
Mobil Mobilube HD 80W-90
Mobil Mobilube 1 SHC 75W-90 täyssynteettinen
MITÄ noista voi laittaa, itse ostin tota "keeäksää", mutta en ole vielä voidellut sillä. Eli mitä öljyä konkreettisesti käytätte HONDAN O-rengasketjun voiteluun (merkki ja tyyppi).
Tähän topikkiin ei tartte tulla vittuilemaan vahojen paremmuudesta, X-rengasketjuista tai mistään muustakaan, mitä ei tässä ole kysytty.