Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pääkaupunki seudulla tuolla 18€ ei sitten saayhtään mitään.... ei ainakaan kattoa päänpäälle.En tajua miten joku voisi maksaa yli 20e kuussa mopon talvisijasta. Tässä talossa maksaa autotalli 18e kuussa, jos sellaisen saisi. Pitäisin vaikka hangessa mielummin kuin yli 20e kuussa, vaikka olisi uusi pyörä.
Laitappa kaverin yhteystiijot. Mulla olis vaikka mitä turhaa roinaa nurkissa mistä voisin luopua "halavalla" ja kohtuullisen silittely paikanki järjestän pyörälle tuolla hinnalla ihan Helsingin alueelta. Nostetaan sen prätkä vaikka tänne mun asuntoon ja mä muutan itte talveksi Thaimaahan jos se tonnin maksaa kuusta, saapi vaikka nukkua pyörän viekussa..Som tur är att on lämmin autotalli mutta pääkaupunkilainen kaverini maksaa säilytyksestä parisataa euroa kaudessa. Maksaisi tonninkin jos olisi talli missä pyörää välillä hivellä ja käytellä, uusmotoristeilla outoja tapoja...
Asia ei mulle kuulu, mutta tekstissä lukee 200/ kausi, maksaisi tonninkin.Laitappa kaverin yhteystiijot. Mulla olis vaikka mitä turhaa roinaa nurkissa mistä voisin luopua "halavalla" ja kohtuullisen silittely paikanki järjestän pyörälle tuolla hinnalla ihan Helsingin alueelta. Nostetaan sen prätkä vaikka tänne mun asuntoon ja mä muutan itte talveksi Thaimaahan jos se tonnin maksaa kuusta, saapi vaikka nukkua pyörän viekussa..Som tur är att on lämmin autotalli mutta pääkaupunkilainen kaverini maksaa säilytyksestä parisataa euroa kaudessa. Maksaisi tonninkin jos olisi talli missä pyörää välillä hivellä ja käytellä, uusmotoristeilla outoja tapoja...
No jos tuolla hinnalla saiskin niin hyvä olis! Pohjat taitaa vetää R.M Heino Espoossa: 250e/talvi. Soittelin hintoja ja totesin, että ihan mukava jos sais mopottimen kaverin talliin. Hyvin voisin ostaa todella hyvän viskipullon siitä kiitokseksi.Huh.. onpa halpoja säilytyksiä porukalla. Juuri itse kävin varaamassa liikkeestä paikan talveksi 169e maksoi.. Sitä edellisenä talvena eri firmasta 120e mutta siinä oli paljous alennusta. Muuten heillä kuulemma yli 160e myös. Mitään muuta ei sisälly kun bensiinin
stabilointiaine ja "käyttökuntoon laitto" keväällä eli just se akun lataus.