• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

mitä öljyä 1800 gold wingin moottoriin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja väinö
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
mitä suositellaan ?
Harvakäyntinen kone tuo on.
Yleisimmät öljyt on mineraaliöljyjä ja osa semisynteettisiä 10-30 ja 10-40, mitä nyt kukin haluaa käyttää
wink.gif

GoldWing Clubin sivuilla Tekniikka keskustelupalstalla löytyy aiheesta, vaatii kylläkin sisäänkirjautumisen eli jos et ole rekisteröitynyt niin kyllä kannattaa.

http://www.gwcf.fi/

Voi olla että taas alkaa keskustelu delvacistä
crazy.gif

minä mistään tiijjä, mutta käsikirjahan saattaisi esimerkiksi olla yksi paikka päästä hommasta hajulle. Honda-huollossakin saattavat jotain tietää, mutta ei tosin puoliksikaan niin hyvin kuin HMTT:ssa, missä tiedetään kaikesta kaikki.

jaa että VOI OLLA että alkaa... onkohan tuosta mitään epäselvyyttä
biggrin.gif

minä mistään tiijjä, mutta käsikirjahan saattaisi esimerkiksi olla yksi paikka päästä hommasta hajulle. Honda-huollossakin saattavat jotain tietää, mutta ei tosin puoliksikaan niin hyvin kuin HMTT:ssa, missä tiedetään kaikesta kaikki.

jaa että VOI OLLA että alkaa... onkohan tuosta mitään epäselvyyttä  
biggrin.gif
Tässä maininta käsikirjasta:

API: SG
viskositeetti SAE 10W30

Öljysuositus: Honda "4-tahti moottoripyörä öljy" tai vastaava

eli merkkiliike myy GN4, 10 W40

tai

Castrol GPS 10 W40 ...

Honda GN4 ei saa enään...Omassa pyörässä Vzr1800 olen käyttänyt Mobil Extra 10W40 ja olen siihen ihan tyytyväinen..
wink.gif

Uudemmissä ensisijaisena 10W30 Bike worldissä juuri laittoivat Hondan 10W30 öölit sisään aivan ok liemi.Joku vihjasi että nykyään Wingeilijät käyttäisi Pennzoilin öljyjä mene ja tiedä kyllä ne kaikki luokituksen täyttävät on ok.

Back