• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

mitä mieltä naiset kuuskolmekutosesta??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja keelah
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
mitä mieltä naispuoliset ihmiset on 636 ajettavuudesta jne..
mielessä on tuo mopo joka päivä, jos se ens kesänä tarttus mukaan, mutta saisko siitä vähä naisten kommenttia.....
bowdown.gif

mulla pituus 163 ja paino 60 kg.. ( kesään mennessä luultavasti 55, sen verran ahkeraan tulee koiran kans lenkkeiltyä...
biggrin.gif
)

Sen verta akkamainen olen että otin asiakseni vastata.

Mielipiteeni lopunajanlaitteesta:
Ajettavuus: Loistava
Moottori: Loistava
Jarrut: Loistavat
Keskiarvo : Loistava

Ja myönnän, että mullakin on toi mopo mielessä joka päivä
inlove.gif

Eli ei muuta ku kauppaan ja rahat tiskiin, niin sinustakin tulee onnellinen Kawasakin omistaja
buttrock.gif

Sen verta akkamainen olen että otin asiakseni vastata.

Mielipiteeni lopunajanlaitteesta:
Ajettavuus: Loistava
Moottori: Loistava
Jarrut: Loistavat
Keskiarvo : Loistava

Ja myönnän, että mullakin on toi mopo mielessä joka päivä  
inlove.gif

Eli ei muuta ku kauppaan ja rahat tiskiin, niin sinustakin tulee onnellinen Kawasakin omistaja  
buttrock.gif
joo jotenki alkaa tuntua että nyt äkkiä kauppaan.. ehkä sen takia ukko ei lähekään mua käyttämään ylivieskassa tai iisalmessa...
nixweiss.gif

täytyy siis karata
biggrin.gif

noe i.. syvässä yhteisymmärryksessä ollaan...
inlove.gif

Kannattaa mennä kauppaan koeistuksimaan.. ajaminen on vähän vaikeaa näil keleil.. tosin saattas jossain onnistuakin... itse en tykännyt siit asennosta... mutta olenkin matkamotoristi... yleensä kaupassa myös se hinnan kuuleminen vaikuttaa ratkaisevasti.. esitteessä kaikki on niin kaunista ja helposti saatavaa
smile_org.gif

Parahin Keelah,

En tunnusta olevani akkamainen, vastaan silti
confused_orig.gif

Sukupuolella ei ole tod.näk. mitään tekemistä asian kanssa, jos olet valitsemassa ko. pyörää (vai tunnustautuuko suuri joukko miespuolisista 636-kuskeista naismaisiksi?)
wink.gif

Asiaa kannattanee mieluummin lähestyä siltä kannalta, mikä on oma käyttötarkoituksesi/pääasiallinen käyttö.

636 on varmasti hulppea pyörä, jos; aiot vierailla radalla tai jos yrität vetää kotinurkkien mutkapätkällä uuden kierrosennätyksen...

Mutta, jos; tahdot cruisailla kaupungilla, tehdä pidempiä matkoja, käyttää työmatkoihin jne. valitettavasti sellaiseen käyttöön löytyy fiksumpia pyöriä...

Tai sitten niinkuin joillekuille, se on puhtaasti ideologinen "pakko olla kyykky-periaate", olkoon se sitten kuinka epäkäytännöllinen tahansa omiin tarpeisiin...

Tyyli on vapaa, pääasia että ajaa moottoripyörällä
062802moto_prv.gif

Tervetuloa joukkoon
cool.gif

Kannattaa mennä kauppaan koeistuksimaan.. ajaminen on vähän vaikeaa näil keleil.. tosin saattas jossain onnistuakin... itse en tykännyt siit asennosta... mutta olenkin matkamotoristi... yleensä kaupassa myös se hinnan kuuleminen vaikuttaa ratkaisevasti.. esitteessä kaikki on niin kaunista ja helposti saatavaa
smile_org.gif
niinpä niin.. vielä ku sais juhan ylipuhuttua... siis että lähtis mukaan sinne kauppaan.. vaikka appiukko aiko kuulemma tulla ostohetkellä mukaan, vähä kattomaan etten mitä sun sattuun ostele..
062802jumpie_prv.gif

ja onhan tässä vielä melkein puoli vuotta ennen ku pääsen pärräileen... eli ei sitä noin vaan tule ostettua.. ja totta kai hintaki vaikuttaa..
cool.gif

Kai se on jotain vastattava kun kerran tollasella itsekin ajelen... Mun mielestä se on loistava pyörä ajaa mutta mulla ei ole mitään mihin verrata koska se on (autokoulun mopoa lukuunottamatta) ainut pyörä jolla olen ajanut. Mulla on "lyhyyttä" 169cm ja on käynyt mielessä että madaltais tota pyörää kun jalat ei ylety kunnolla maahan. Ajoasento on mun mielestä ihan jees, ehkä näin lyhyehkölle se ei ole niin kyykky kun pidemmälle kuskille. Anyway, ei muuta kun koeajamaan heti kun lumet sulaa.  
smile_org.gif

niinpä niin.. vielä ku sais juhan ylipuhuttua... siis että lähtis mukaan sinne kauppaan.. vaikka appiukko aiko kuulemma tulla ostohetkellä mukaan, vähä kattomaan etten mitä sun sattuun ostele..  
062802jumpie_prv.gif

ja onhan tässä vielä melkein puoli vuotta ennen ku pääsen pärräileen... eli ei sitä noin vaan tule ostettua.. ja totta kai hintaki vaikuttaa..  
cool.gif
Kärällä ois PUKEgreen 6rr ~14ke...kaupas sitä itte menee vaa ni lukkoon ja kaikki kuulostaa maailman parhaalta..
Oli tod. lähellä etten ostanu tuollaista.. ny o vaa ikäloppu ysikawa.. ei saa kehuskella et mul o paras ratamopo jne.. mut ei tartte märistä pitemmänkään matkan jälkeen kuinka o paikat p******a
tounge.gif

Käyttötarkoituksen mukaan ne mopot ostetaan, kokeilemal selvii.. voihan se olla ettei toi oo ollenkaan se sun "juttus" vaan kesällä enemmän kiinnostaisi mc:n alakerrasta löytyvät Huolla&Duunaa mopot
wink.gif

062802jumpie_prv.gif

cool.gif
Kärällä ois PUKEgreen 6rr ~14ke...kaupas sitä itte menee vaa ni lukkoon ja kaikki kuulostaa maailman parhaalta..
Oli tod. lähellä etten ostanu tuollaista.. ny o vaa ikäloppu ysikawa.. ei saa kehuskella et mul o paras ratamopo jne.. mut ei tartte märistä pitemmänkään matkan jälkeen kuinka o paikat p******a
tounge.gif

Käyttötarkoituksen mukaan ne mopot ostetaan, kokeilemal selvii.. voihan se olla ettei toi oo ollenkaan se sun "juttus" vaan kesällä enemmän kiinnostaisi mc:n alakerrasta löytyvät Huolla&Duunaa mopot
wink.gif
mutta enpä mä varmaan pitkiä matkoja ajelekaan.. perheellinen ku olen.. ( puolitoista vuotias koira odottelee kotona.. ) ja en mä voi juhaakaan jättää pitkäks aikaa.. että varmaan ihan tällästä lähiseutu ajelua..
mutta aika näyttää mitä tuleman pitää..

tounge.gif
Kun viime kesänä itse etsin uutta mopoa niin Bikeworldistä tarjottiin suoralla ostolla tuota hintaan 13600€. Tuli kuitenkin edullisemmaksi ostaa ovh:ltaan 1000€ kalliimpi mopo tutusta liikkeestä. Hyvittivät sen verran enemmän vanhasta GSXR:stä.

Kai se on jotain vastattava kun kerran tollasella itsekin ajelen... Mun mielestä se on loistava pyörä ajaa mutta mulla ei ole mitään mihin verrata koska se on (autokoulun mopoa lukuunottamatta) ainut pyörä jolla olen ajanut. Mulla on "lyhyyttä" 169cm ja on käynyt mielessä että madaltais tota pyörää kun jalat ei ylety kunnolla maahan. Ajoasento on mun mielestä ihan jees, ehkä näin lyhyehkölle se ei ole niin kyykky kun pidemmälle kuskille. Anyway, ei muuta kun koeajamaan heti kun lumet sulaa.  
smile_org.gif
thx
bowdown.gif

joo jotenki alkaa tuntua että nyt äkkiä kauppaan.. ehkä sen takia ukko ei lähekään mua käyttämään ylivieskassa tai iisalmessa...  
nixweiss.gif

täytyy siis karata  
biggrin.gif
Juuttuaksi vielä tuohon mopokaupassa käyntiin niin voineen suositella jos käyt kärkkäisellä niin voin suositella kaupantekoa Hannun kanssa  
biggrin.gif

Itse tilasin uuden pyörän häneltä tuossa pariviikkoa sitten ja kaveri tilasi myös ja palvelua oli enemmän kuin kiiteltävää  
062802jumpie_prv.gif

Tämä kommentti perustuu omiin ja kaverini mielipiteisiin!

nixweiss.gif

täytyy siis karata  
biggrin.gif
Juuttuaksi vielä tuohon mopokaupassa käyntiin niin voineen suositella jos käyt kärkkäisellä niin voin suositella kaupantekoa Hannun kanssa  
biggrin.gif

Itse tilasin uuden pyörän häneltä tuossa pariviikkoa sitten ja kaveri tilasi myös ja palvelua oli enemmän kuin kiiteltävää  
062802jumpie_prv.gif

Tämä kommentti perustuu omiin ja kaverini mielipiteisiin!
joo kesällä ne yritti jo mulle kaupata sitä ninjaa..

mutta pitää täyttää 20 enne ku pääsee pörräämään...
ja mä täytän toukokuun 24... eli vielä vajaa puoli vuotta, jos tarkkoja ollaan niin 5 kk ja 2 pvää
Ei se ikä mitään estä..senkus vaan ajelemaan....  
biggrin.gif

..nyt se talvi sit näyttää tulleen,et kai se munkin täytyy jo tää kausi lopettaa ja päästää toi pärrä levolle..
bawling.gif

Niin ja mitä tohon pyörään tulee niin siitä voi vaan sanoa että aivan _upea_....aika armoton vehjehän se on,mut matkaa pystyy kans taittamaan..no problemo.......
on se ikävä jo nyt kauhea ku ei oo päässy vajaaseen viikkoon ajamaan..... puhumattakaan kevääseen odottelusta..  
sad_orig.gif

Tässä on nyt sen verran jo kaupanteosta puhuttu, että täytyy kai vähän mainostaa.. Olis ihan uus ajamaton vihree ZX 6R hintaan 12.990e, jos jotain kiinnostaa.. Multa saa vaikka privaviestillä lisätietoja.. Pyörän saa hakea vaikka heti, eli ei tartte venailla mitään toimitusaikoja tms..

Tässä on nyt sen verran jo kaupanteosta puhuttu, että täytyy kai vähän mainostaa.. Olis ihan uus ajamaton vihree ZX 6R hintaan 12.990e, jos jotain kiinnostaa.. Multa saa vaikka privaviestillä lisätietoja.. Pyörän saa hakea vaikka heti, eli ei tartte venailla mitään toimitusaikoja tms..
Ja vuosimalli?

Meinaan vaan et ens vuoden mallinkin saa 13500Euroon melkein liikkeestä kuin liikkeestä...
biggrin.gif

Back