No miten on?
Itse tuskin enää jatkossa vaivaudun, senkin ajan olisi voinut käyttää johonkin hyödylliseen tai hauskaan.
Itse tuskin enää jatkossa vaivaudun, senkin ajan olisi voinut käyttää johonkin hyödylliseen tai hauskaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Puhut vaan, taas ensi vuonna uudestaanNo miten on?
Siellähän oli yläkerrassa varattu tilaa rakennetuille härveleille ja joku ameriikan mörkökin siellä hääräsi. Populaa oli niin perkeleesti ettei 15m lähemmäs päässyt. Että kyllä kansaa taisi kiinnostaa.Itse en ole vuosiin enää käynyt, uuden GoreTex malliston esittely ei ole minun juttuni. Rakentelua ja tekniikkaa enempi, mutta sehän kiinnostaa yhä vähempää kansanosaa. Tärkeintä on että on oikean värinen puku päällä, asianmukaisin logoin. Ja että pyörän väri merkki ovat juuri sitä oikeaa. Jätin väliin koko messutouhun ja sitäpaitsi liikaa väkeä tunkee yhtäaikaa sisään. Taidanpa lähteä ajelemaan.
Mitä mitä mitä - joko kalusto on taas vaihtunu ennenkuin savuja on edes edellisistä otettu? R1 ja GSXR1000Ok, paljon pyöriä ja tavaraa.![]()