• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mitä mieltä messuista? MP09

Mitä mieltä messuista? MP09 -

• Upeeta, mahtavaa!

Ääniä: 0 0,0%
  • Ihan kiva.

• Paskan möivät.

• Ääniä yhteensä
    0
No miten on?

Itse tuskin enää jatkossa vaivaudun, senkin ajan olisi voinut käyttää johonkin hyödylliseen tai hauskaan.

No miten on?

Itse tuskin enää jatkossa vaivaudun, senkin ajan olisi voinut käyttää johonkin hyödylliseen tai hauskaan.
Puhut vaan, taas ensi vuonna uudestaan
smile_org.gif

Tai sitten olet periaatteen mies ja olet kotona käsi taskussa - ja nyrkissä.
biggrin.gif

Eipä ollu häävit messut, halli täynnä rumia mopoja.  
kynttila.gif

(paitsi kyykky ducatit ja mv-agustat)  
tounge.gif

ihan mukavaa oli, 6tuntii vierähti ettei mitään ja nyt on kallion mikan kanssakii oltu juttusilla
tounge.gif
mukaan tarttu foxin vapaaajan kengät ja lippis :P

torstaina tuli käytyä. Ei mitään turha reissu. Uusi aprilia piti katsastaa mut eipä näkynyt tai sit olin sokea...

Ihan kivat olivat messut eilen, eli perjantaina.
Pikkasen kiiru oli, kun vielä  kiire niiden päätyttyä "mansesteriin"
Kivoja "mopoja" tyrkyllä oli....peeveli sentään kun ei ole sponsoria...  
tounge.gif
tounge.gif

Vielä ois ollu kiva tulla lauantaina ja teidän kanss bilettään Hesaan ehttoosta...  
bowdown.gif
vielä joskus tulen...  
smile_org.gif

Messut oli kaikin puolin ookoo !!!
Mut noi parkkisysteemit syvältä,,, tänään jos menee ni voisin kuvitella et jos mahdollista ni julkisilla, koska jo eilen ennen puoltapäivää oli aikaslailla paikat jumissa...
Mutta mukavia messutteluja kaikille...
wink.gif
062802moto_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Itse en ole vuosiin enää käynyt, uuden GoreTex malliston esittely ei ole minun juttuni. Rakentelua ja tekniikkaa enempi, mutta sehän kiinnostaa yhä vähempää kansanosaa. Tärkeintä on että on oikean värinen puku päällä, asianmukaisin logoin. Ja että pyörän väri merkki ovat juuri sitä oikeaa. Jätin väliin koko messutouhun ja sitäpaitsi liikaa väkeä tunkee yhtäaikaa sisään. Taidanpa lähteä ajelemaan.

Itse en ole vuosiin enää käynyt, uuden GoreTex malliston esittely ei ole minun juttuni. Rakentelua ja tekniikkaa enempi, mutta sehän kiinnostaa yhä vähempää kansanosaa. Tärkeintä on että on oikean värinen puku päällä, asianmukaisin logoin. Ja että pyörän väri merkki ovat juuri sitä oikeaa. Jätin väliin koko messutouhun ja sitäpaitsi liikaa väkeä tunkee yhtäaikaa sisään. Taidanpa lähteä ajelemaan.
Siellähän oli yläkerrassa varattu tilaa rakennetuille härveleille ja joku ameriikan mörkökin siellä hääräsi. Populaa oli niin perkeleesti ettei 15m lähemmäs päässyt. Että kyllä kansaa taisi kiinnostaa.

Alkaa vaan olemaan populaa sen verran rankasti liikkeellä ettei kauheasti jaksa enää pyöriä katsella. Perjantaina puolenpäivän jälkeen alkoi jo olemaan tungosta. Onneksi julkisilla pääsee ihan nurkille. Autolla en enää ihan helpolla tuohon hullunmyllyyn lähde.

Ihan hyvät kemut oli, porukkaa oli sopivan vähän perjantaiaamupäivällä ja mahtui kulkemaan. Mopot oli kivasti esillä ja rihkamaa riitti. Tosin Iconin puuttuminen jäi harmittamaan.

Ihan OK messut, nättejä rakenneltuja pyöriä, kohtuullisen hyviä tarjouksia kamoista, ja Paul Sr.heitti asiallista tarinaa mopoista ja niitten rakentamisesta. tosin em.haastattelun aikana ja sen jälkeen jotkut pakolliset Tommi Mäkis-englantia heittävät ääliöt aiheuttivat lievän myötähäpeän aallon, mutta kai sekin kuuluu asiaan...

Taitas olla vähjempää kuin ennen, eli myynti/esittelypisteet oli hieman kauempana toisistaan.
Upeita mopoja oli ja varsinkin ne "lisävarustee"
inlove.gif

Minulle messut oli pieni pettymys ... eli ei antanut mitään väreitä ... ainut minä pisti hymyilemään oli kun mopo pajalla keekoili typy niukoissa keltaisen pyörän päällä niin vanhempi herra sanoi tylysti että voisko vosu väistyä että sais kuvan pyörästä...

rahhaa kului 60 ekkulii ... tyttärille 2 t-paitaa itelle huppari ja 15 ekun norjalaiset hanskat.. mutta nyt voi siis pitää pari vuotta väliä...

Ainiin uusi V-max on aika brutaalin näköinen ... senkun sais..
cool.gif

Ihan kiva. Ja poikkeuksellisesti tuli käytyä jo perjantaina päivällä joten porukkaa oli ihan siedettävästi.

Ainoa pettymys oli Hondan osasto. Ei mitään järkevää uutta. DN-01 käsittämätön härveli joka taitaa riistää jo rumimman mopon tittelin Ducatin Multistradalta ja joku Goldwing johon oli laitettu ylijääneet jouluvaloletkut kiinni... 
sad_orig.gif

Uus rykkönen jäi positiivisimpana laitteena mieleen.

No ens vuonna taas kuitekin uudestaan...

Nyt ootellaan vaan kauden alkua joka ei itseasiassa ole enää niin kovin kaukana  
smile_org.gif

Ihan ok messut taas! Mutta miks helvetissä se iso baari oli jemmattu sinne yläkerran hallin perälle, niin ettei huomattu aluks sitä ollenkaan??
nixweiss.gif
Alkaa noilla messuilla olla jo nii paljon näytteilleasettajia, että pitäis jättää oluen litkiminen kokonaan pois jotta ehtis kaikki paikat koluamaan...

Suuret kiitokset sille tuntemattomalle ihmiselle, joka messun ovien edessä lykkäs mun kouraan vapaalipun! Syyksi moiselle ystävälliselle teolle ilmoitti: "koska sulla on hieno takki"!
biggrin.gif
033102beer_1_prv.gif

Back