Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
et sillä kuitenkaan aja neljää vuotta...teme77 - tottahan toki alkaa ajatukset kääntymään noihin vähän ajettuihin.. ajatuksissa pyöri vaan tuo 4 vuoden takuu..
Kerrankin kun tekee mieli ostaa uus pyörä nii sitä ei saa, voi nenä![]()
Paljo mahdollista että pyörä vaihtuis aikasemmi.. mut sitte vois myydä takuun alaise pyöränet sillä kuitenkaan aja neljää vuotta...teme77 - tottahan toki alkaa ajatukset kääntymään noihin vähän ajettuihin.. ajatuksissa pyöri vaan tuo 4 vuoden takuu..
Kerrankin kun tekee mieli ostaa uus pyörä nii sitä ei saa, voi nenä![]()
![]()
Éikös Bike lehdessä ollut jo kuviakin ennen vuoden vaihdetta, mutta taitaa jäädä nuo EU:n ulkopuolelle kiitos uusien päästönormien. Ehkä -08 tulee päästönormeihin modattu versio maahantuojan listoille? Messuilla kun Branditn osastolla asiasta tiedustelin niin kaveri katso mua kun alienia, ei kai jannu tiennyt mikä on veturi/vtr niin oli silmät suurina, kädet levällään ja suu kiinni!Onko mistää ilmenny koska o tulossa uus veturi markkinoille?
Tarkoitat toivottavasti Japanilaisten twini tarjontaa että on tylsää koska ITALIASSA on aina "osattu" tehdä twinejä ja osataan edelleen...omasta mielestäni. Ja monessako pyörässä on mitään vikoja takuu aikana??Toivottavasti ei ainakaan pian tuu uutta SP-kolmosta ettei tarttis vaihtaaMut olishan toi uus Firestorm aika mukava lisä muuten niin tylsässä twini tarjonnassa...ainakin omasta mielestäni. Ja vaikka ostaisit pari vuotta vanhan niin ei se mikskään mee muutamassa vuodessa et se siitä takuusta, on se niin kovaa tekoa.![]()
Nooh, olen itse ollut mukana muutamalla Euroopan turneella jossa Duksutin on hajonnut takuu- aikana. Kerran hajosi jopa synnyinmaassaan. Tais olla koti- ikävä pyörällä. Tai sitten pyörä halusi tarkemmin katsoa sitä "osaamista".ITALIASSA on aina "osattu" tehdä twinejä ja osataan edelleen...omasta mielestäni. Ja monessako pyörässä on mitään vikoja takuu aikana??
No ehkä voin rajata Ducatin tämän ulkopuolelle (nyt tais tulla sanottua väärin)Nooh, olen itse ollut mukana muutamalla Euroopan turneella jossa Duksutin on hajonnut takuu- aikana. Kerran hajosi jopa synnyinmaassaan. Tais olla koti- ikävä pyörällä. Tai sitten pyörä halusi tarkemmin katsoa sitä "osaamista".ITALIASSA on aina "osattu" tehdä twinejä ja osataan edelleen...omasta mielestäni. Ja monessako pyörässä on mitään vikoja takuu aikana??![]()