• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mistä viikon sisällä Schubet C2 hopea XXL

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ppjv
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ei tunnu aikuisten kokoja hopean värisenä myyjiltä eikä maahantuojalta löytyvän !
biggrin.gif
Siis Schubert C2
biggrin.gif

:WAZAAP:Ei ymmärrystä kyseiseen väriin XXL-kokoon kenelläkään!
Tarvis olisi myös pienenpään pottaan ,  mitä tuntuu olevan kaikilla varastossa!
Eli n.800e. kauppa on liian pientä , että, jotta, jos, vaikka,  :(kun sitä saadaan joskus!

Oma kokemukseni muutaman vuoden takaa - Tokimoton maahantuonti sen verran pientä ettei Schuberthia juurikaan vähempää voisi kiinnostaa = tilaukset tehtävä jo min. 6kk etukäteen ja jos sitten sattuu kesken kauden hyllystä loppumaan, se on vaan voi voi
sad_orig.gif
Itsekin tuolloin omaa Conceptiami oottelin muutaman kk kunnes ihan tiskiltä kertoivat että tilaa tuolta
omg.gif
No eikun nettitilausta sisään ja ruukku oli viikossa käsissä, ynnä n. 50e pienempään hintaan kaikkine toimituskuluineenkin
biggrin.gif
TOIVOTTAVASTI tilanne on sittemmin parantunut
thumbs-up.gif

Kiitos vinkeistä, MUTTA ei huvita maksaa kallista kypärää ,tai kahta etukäteen ja todeta viikko toisen jälkeen eri selityksiä!
Myönnän,  että olen myöhässä tässä asiassa!
smile_org.gif

Maahantuojalla EI ollut !!!
Mustaa kypärää on kyllä joka paikassa kyseistä kokoakin!
smile_org.gif

Ei tunnu aikuisten kokoja hopean värisenä myyjiltä eikä maahantuojalta löytyvän !
biggrin.gif
Siis Schubert C2
biggrin.gif
Täällä tuntuu olevan, itse kun tilannut tavaraa, tulee noin viikossa

http://www.louis.de/?partne....=203030

20303158 SCHUBERTH C2 KLAPPHELM
GR.58/59 SILBER MET. Silber
Metallic 58
Sofort lieferbar
419,00
20303160 SCHUBERTH C2 KLAPPHELM
GR.60/61 SILBER MET. Silber
Metallic 60
Sofort lieferbar
419,00
20303162 SCHUBERTH C2 KLAPPHELM
GR.62/63 SILBER MET. Silber
Metallic 62
Sofort lieferbar
419,00

Itse Louissilta jotain tarvikkeita tilanneena; Ei ole tullut kovin nopiaan! n.2vko. Eikä välttämättä ole kaikkia mitä nettisivut näyttävät!
Tilausvahvistuksen jälkeen on kaikki kyllä ollut OK!

Mikkelissä on sellainen liike kuin J-S Motors siellä on 1kpl minulle varattuna
tounge.gif
voin sen luovuttaa jos hakemaan menet. Koska itelläni kypärän osto venyy vielä 2kk.

Back