• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mistä uusi Tomtom Riderin teline?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Taarne
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hei!

Parin muuton saatossa olen onnistunut hukkaamaan Tomtomin laatikon, jossa oli kaikki kilkkeet itse laitetta ja laturia lukuunottamatta.

Mistähän ihmeestä näitä kovasti parjattuja telineitä saisi? Pikaisella googlauksella en löytänyt kuin autoon sopivia settejä.

Kyseessä on siis se ensimmäinen versio Tomtom riderista.

Kiitos =)

Hei!

Parin muuton saatossa olen onnistunut hukkaamaan Tomtomin laatikon, jossa oli kaikki kilkkeet itse laitetta ja laturia lukuunottamatta.

Mistähän ihmeestä näitä kovasti parjattuja telineitä saisi? Pikaisella googlauksella en löytänyt kuin autoon sopivia settejä.

Kiitos =)
Verkkokauppa.com:ista kannattaa vilkaista.

Ei ole verkkokaupassakaan. Tarvitsisin myös yhden. Rikkimenneen saan ilmeisesti korjattua ja takuuasiana pitäisi saada uusi ehjä. Ja vahvistan ne sitten sillä alu-enduro-telineellä, jota on ainakin Wunderkichilla saatavana.

Se perusteline tuntuu olevan tiukassa....

villi ehdotus: maahantuojalta suoraan? Tai he ainakin osannevat kertoa kaupan jonka kautta sen voisi saada.

mulla ois joutilaana toimimaton rider (ei ota virtaa vastaan). muut kilkkeet on ehjiä.  saat 200€ koko paketin (sisältää kaikki, teline yms. mitä pakettiin kuuluu). rider ostettu 10/2006, eli takuu on 2v. voimassa. ai, miksikö en korjauta takuuseen? on tehty erinomaisen vaikeaksi tuo tomtomin takuujuttu, mikäli ei osaa muuta kun suomee. soitto palvelunumeroon onnistuu suomen kielellä, vaan siitä eteenpäin onki jo jollain englannin kielellä. myyjäliikekin nostaa kätensä pystyyn, enkä ihmettele, on se niin kurjaa sählätä tollaisten kanssa. ups, menipäs tää hyvin valituksen puolelle.. no, josko heitän sit vesilintuu tuolla.
tounge.gif

Mulla teline toimii mutta korvanappi meni viime kesänä mykäksi. Siis bluetoothpalikka toimii samoin kuin napin vaihtoehtona oleva korvaläpyskä.

Mistähän noita vois kysellä  
confused_orig.gif
?  

Mullakin on kai takuu tossa voimassa mutta jos ton vaan suht edullisesti sais jostain hommatua niin ei jaksais takuuna selvitellä.

Hei!

Kiitos =)
Lousisilta tilasin Riderin (vanhempi) autotelineen ja mukana tuli (yllätys) myös laturi.. eikä edes ollut kallis, 23 egee.

www.louis.de

Back