• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mista uusi rengas etela-Suomessa? (kiire)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Blizzard
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Heippa,
Olen puolivalissa Euroopan reissua (Suomeen ja takas Englannista) ja takarengas pitaisi saada vaihdettua silla valin kun olen Suomessa. Missa etela-Suomessa saisi homman hoidettua kohtuullisella hinnalla? Pitaako varata aika?

Takarengas Bridgestone BT020 R
Turkuun saavun huomenaamulla ja lahto olisi heti juhannuksen jalkeen, eli ennen juhannusta pitaisi saada uusi.

Erittain kiitollinen vastauksista!
Blizzard
062802moto_prv.gif

Kiitos vinkeista, tsekkaan nuo! Huomenaamulla olen siis Turussa, sielta joko Hameenlinnaan tai Helsinkiin.Tampereelle ja Lahteenkin saatan eksya, ennen juhannuksen jalkeista Tallinnan lauttaa.

Pistin nyt noihin paikkoihin emailia. Hyva jos voisi heti huomenna saada sen vaihdettua
smile_org.gif
Nakyy moni mainostavan pikaista palvelua, tosi hieno juttu. Mietin vain mita maksaa. Kotona Englannissa rengas ja asennus 117 puntaa eli noin 148 euroa..

Viimeisin vaihto Koskenhuollossa. Uusi rengas, vaihto, pari kuppia kahvia ja varaksi renkaan korjaus spray = 130€. Riippuu tietty renkaasta mitä maksaa. Vaihto tehtiin viellä n. 1h varoitus ajalla klo 21.00 perjantaina..

voi olla et neiti on painellu suoraan turuust johki hml:n suuntaan. siellä tuskin on huippuNOPEAAlaajakaistaa eli sen vastaaminen kestää
tounge.gif

Joo, reissun paalla ei nettia aina ole... Pariin paikkaan soittelin (Kiitos paljon kaikille!) ja hintaa oli 200-300 euroa, sitten mittailtiin urien syvyyksia ja oli miettimista paaseeko niilla vaikka Saksaan asti, josta voisi saada halvemman renkaan. Vitkuttelin aikani ja kun viela useampi konsultoimani henkilo sanoi, etta kylla silla takas Englantiin paasee, niin enpa ostanut Suomesta lopulta.

Heh eh.. Olisi kai pitanyt, kun Puolassa alkoi taas kaivertamaan, sen verran yhtakkia se kului merkkiin asti. Puolan pojat yrittivat etsia, mutta eihan siella ole mopoja. Saksan motoristeilta kysyin apuja ja lopulta renkaan vaihto kavi Berliinissa. He varasivat sen ainoan renkaan minulle ja napparasti kavi noin 20 minuutissa vaihto. No ei paljon halvemmaksi tullut, 197 e, mutta sain kuitenkin jonkun 1500 kilometria vanhasta viela irti.

Eli kiitos kaikille, vinkeistanne sain ainakin mielenrauhan, vaikken rengasta ;-)

thumbs-up.gif

Back