• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mistä pieni magneettikiinnitteinen tankkilaukku?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja KatjaN
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Haussa on magneeteilla kiinnitettävä pieni tankkilaukku. All-Rightissa on ollut joku malli, mutta oli loppu. Edullinen Dicen Mini Cargo (10l.) on hiukan liian iso. En myöskään olisi halukas pulittamaan siitä huimasti yli 50€. Bilteman laukku oli aivan liian iso.

Onko osunut silmiin lähiaikoina? Olisi kiva saada avaimet ja puhelin yms. pois taskuista ja ehkä paikka navigaattorillekin.

Käyhän Motonetissä...pieni jotain 35 egee...
cool.gif

Oli muuten joku vieläkin pienempi...ehkä jotain 19egee...ja se oli pieni...Targan...

käys kattomassa järvenpään tarjoustalosta,oli ainakin kesällä kahtakin kokoa(pieniä molemmat)hinnat alle 30 e.en ole käynyt vähään aikaan siellä,joten en tiedä onko vielä myynnissä.mut oli ihan ok näkösiä.

Tarjoustalosta Can merkkinen tankkilaukku! Oli kahta kokoa, itse ostin isomman. pienemmällä tais olla hintaa alle 20e

Kävin hakemassa ton Motonetin 5l. laukun. Hinta/laatu kohdillaan, ja juuri sopivan kokoinen. Tänään mukana: 0,5l. limu, 4 makkaraa, sinappi, nenäliinoja, navigaattori, puhelin, avaimet ja pankkikortti hyvin mahtui.
smile_org.gif
Kiitos vinkeistä!

Taidan hakee itekin tänää Motonetistä tommosen... vaikuttaa just riittävän pieneltä.

Jeh, tuli haettua se 5l laukku.
Tuntuu ihan fiksulta (lue: sopivan pieni).
Tarttu myös ketjujen puhdistus spray mukaan..

bawling.gif

Mun rakkaan tankkilaukun vetoketju on tullut tiensä päähän.

All right möi aikoinaan Held:ä, mut joku aika sitten kun kävin siel niin ei ollu yhtää kapsäkkiä sielä kyseiseltä valmistajalta
eek.gif

Kuka myy Heldiä nykyään? KVG jo toimitettu, mutten löytäny vastausta
mad.gif

Giwin laukku on liian pieni mulle. Toi Held:n malli ollu just passeli. Tahtoo uuden sellaisen.
talktohand.gif

bawling.gif

All right möi aikoinaan Held:ä, mut joku aika sitten kun kävin siel niin ei ollu yhtää kapsäkkiä sielä kyseiseltä valmistajalta  
eek.gif

mad.gif

Giwin laukku on liian pieni mulle. Toi Held:n malli ollu just passeli. Tahtoo uuden sellaisen.
talktohand.gif
Jatkan tätä synkkää yksinpuhelua...

Storm:lta näytti löytyvän tälläinen

Täytyy rykästä sinne tänään
smile_org.gif

bawling.gif

eek.gif

mad.gif

talktohand.gif
Esim. noi IXS:n laukut lienee laadullisestikin ihan yhtä hyviä kuin Heldin laukutkin. Suosittelen
tounge.gif

Itse siis tilasin MC Scatterilta 5 litran IXS Speed laukun
sekä samalla 1 litran IXS Super Mini laukun.
PS. Speedissä oli eri värivaihtoehtoja (musta, sininen, vihreä, punainen, keltainen) jotta sopisi pyörän väriin passelisti.
Tuota Super Miniä oli taas 2 väriä (sininen tai musta).
LINKKI:
http://www.mc-scatter.com/catalog/index.php?cPath=89_735_1454

Back