Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
AN71 sanoi:Niin nyt tarvis vinkkejä mistä saa bimmeriin sopivat nastarenkaat?
Ei mitään tuumaisia piikkejä, vaan normi nastat.
JMH sanoi:Voi ristus sua!
Kyl mä ite aloittaisin soittamalla satapiikille ja konsultoisin sieltä alkuun. Marko teki sillain, että osti Superdukeen TKC 80:t ja ruuvaili niihin ite nastat, muttei ne ruuvinastatkaan kovin halpoja ole.
AN71 sanoi:Kenen tekeleet noi tkc 80:t on?
Saakohan siitä sellasta leveyttä mikä menis takavanteelle?

JMH sanoi:Continental. 180/55 varmaan menee. Luulis, että pampersfoorumilla noita olis kyykkyihin laiteltu enemmänkin![]()
AN71 sanoi:Siellä on vaan pulttirengas touhua...
Mä yritän löytää renkaat jolla selviää myös asfaltilla![]()
Noup. Ei mitään ongelmia paineiden kanssa.JMH sanoi:Ja sisäkumi on varmaan paikallaan.
Taitaa olla saman tyyppiset nuo kuin Kisarenkaan nastoittamat ns. välikausirenkaat, rallinastoilla. Aika kauheat on nekin ajaa paljaalla asfaltilla, mutta nyt kun on lunta kertynyt kiitettävästi isoillekin teille, niin on kyllä tautinen pito ja hauskaa hommaaT1mppa sanoi:Mulla on enskassa välikelinrenkaat 8 mm nastalla. Kyllä ne pitää ihan älyttömän hyvin! Mutta jos jäisellä-/lumisella autotiellä haluaa ajella, niin silloin normi piikkirengas on parempi. Siinä taitaa olla 16(?) mm piikit. Näillä pitkillä piikeillä ei kumi sitten tapaa yhtään asfalttia. On aivan älyttömän liukkaat, kun aina välillä ajelen siirtymiä asfaltilla.

wilipedia sanoi:Mulla on dukessa TKC80 150 takana ja 120 edessä. Se rengas venyy yllättävän paljon, eli saa kyllä vanteelle vaikka 120lev taakse.
AN71 sanoi:Joo satapiikki näyttää olevan paras vaihtoehto muutoin, mutta kaveri telonut olkapäätänsä eikä osannut sanoa milloin voi renkaat toimittaa.
Nitrous sanoi:
JMH sanoi:Voi ristus sua!
Ehtii tilata kesäksi uuden rr:n tuolla menolla![]()
jonijii sanoi:JMH sanoi:Voi ristus sua!
Ehtii tilata kesäksi uuden rr:n tuolla menolla![]()
Mä alan olla sen metrisen ratakiskon kannalla.