Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla sama homma, Louisin haalaria päälle laitettaessa on revittävä puvusta polvipalat irti. Muuten ei mene ainakaan kiltisti. Mutta vesi ei tule läpi.Tuli vielä mieleen, että eihän se asu ole liian tiukka juuri tuosta polvisuojien kohdalta? Meinaan, ettei suojat oo kuluttanu puhki sadeasua polvista?
samat kokemukset samasta puvusta. ei mitään huonoa mainittavaa.... paitsi jos ei sulje vetskaria kunnolla, tulee vettä sisään...pitäisiköhän katsoa peiliin?Ei ole kokemusta kuin Mp-asun yksiosaisesta sadepuvusta, mutta ei ole vettä päästänyt ja olen kyllä paljonkin sateessa ajanut.
Taitaa kustantaa jotain 60€.
Mikä koko? Ja mitä kokoa oot itte?Mulla on Roofin housut, joissa on säären kohdalla palamattomat vahvikkeet. Ovat vaan pökät niin isot, ettei oo tullut käytettyä. Ostakaa pois.
Joo, samaa mieltä kanssa. Itselläni on kanssa toi MP-Asun sadepuku, ja hyvin toimii. Pahimmillaan toi päällä, nahkat alla on tullut ajettua n. 250km jatkuvassa sateessa ilman ongelmia. Puku ei pahemmin hiosta, mutta lämmittää sen verran että nahkat päällä tarkenee ajella aale 10 asteen keleillä sateessa. Koot on tosiaan "ylimitoitettu".MP-asun sadehaalari on toiminu ihan kohtalaisesti. Ei ahista eikä ees ole tuntunu hiostavalta. Voi rauhassa ajella seuraavalle tankkaus/tms. -pisteelle haalari päällä, vaikka sade taukois aiemminkin. Ja toisaan normaalikokoa numeroa suurempi.
Dainesen Pacific-sadehousut ainakin kestää kunnon nojaamista!Toinen ääni lousin sadehaalarille. Mikään sadepuku ei kestä kuumaa pakoputken käyrää, paitsi asbestipuku![]()