• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mistä mahtaisi löytyä armeijan tyyliset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja bikervepsu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ajovarusteet. Olen kyllästynyt mustaan tixtex vaatteisiin. Eli goretexin ajovarusteisiin. Eli tarkoitan sellaista harmaan mustan valko värillisiä armeijan tyylisiä ajovarusteita. Mistä sellaiset goretextixit mahtaisi löytyä. Voisin ne vaihtaa näihin mun entisiin ajovarusteisiin.

062802moto_prv.gif
sport05.gif

Kokonaisena tuolla kuviolla en oo asua nähny missään
sad_orig.gif

Mut löytyisköhän esim. Sweepin valikoimista jotain??
Tai sitten tuolta Mopo-Sportista vaan Metrokuvioiset irto-ajohousut
buttrock.gif
buttrock.gif

KliketiKLIK

Tai sitten

taas kliketiKLIK

Ja eikun baanalle bostailemaan
062802moto_prv.gif

Yhdellä motoristilla näin kun sillä oli nuo Camo asusteet päälle näytti ihan hyvän näköiseltä. Saattoi olla erikseen ostettuna housut ja takki.

Kiitos tiedosta löysin etsimäni. Taidan hommata jossain vaiheessa Camo varusteet.

062802moto_prv.gif
033102beer_1_prv.gif

Sitten voi kaupungissa, ja muutenkin, ihmetellä kun autoilijat ajavat eteen kun eivät näe motoristia joka pukeutuu maastokuosiin...
thumbs-up.gif

Sitten voi kaupungissa, ja muutenkin, ihmetellä kun autoilijat ajavat eteen kun eivät näe motoristia joka pukeutuu maastokuosiin...  
thumbs-up.gif
Siksi ostankin sellaisen armeija kuosin minkä väri on valkoharmaa musta. Eikä vihreän tumma. Vaikka eihän sekään ole mikään hassumpi väritys.

Meinaan vaan sitä kun se takki on harmahtavan valkoinen niin saattaa olla, ettei tixtex takissa tulisi niin kuuma kun mustas tixtex takis. Tai ehdottakaa mulle joku muu ohuempi takki ja housut ettei tulis kuuma ajaessa ja joutuisi odottamaan risteyksissä lämpimässä takissa.

033102beer_1_prv.gif
bowdown.gif

Kaupungissa tulee kuuma aina ku o lähinnä paikallaan.

Ja se musta-valko-camo on nimenomaan metro eli kaupunkimaastoväritys = ei erotu sen paremmin. Perus natokuosi näkyis paremmin, jos sellasista on huolissaan.

Itsellä asu Sweepin mallistoa citycamo-värityksellä:

Takki Sweep Raptor-camo klik

Housut Sweep Cyclone klik

Eurobikerista nuo itse kävin ostamassa
062802moto_prv.gif

Richa camo

Housuina mulla toimii noi, musta/city-camo värityksenä ja on hyvät, irroitettava vuori ja ainakin toistaiseksi on toiminu niinkuin pitää

Hinta noin 160-180 euroo

Richa vista takki

Musta-valko väritys, okei ei oo maasto kuviota mutta sopii hienosti yhteen housujen kanssa ja on irroitettavalla vuorella sekä itselle ainakin sopii hienosti.

hinta noin 350-400

Mullakin om myynnissä yhet housut. Koko on 50 mut mulle isot, eli ihan uudet ja menee varma 54-lle. Tschul merkki. 69.00

Back