Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jassoo,Pitäis uuteen undertailiin asennella kilpiteline ja minivilkut... Mistähän löytyisi asiallisen näköisiä ja hintaisia?
Missä muuten meinaat tehdä ja minkälaiseen pyörään? Sillä vaan että jos itellekin sais..Jassoo,Pitäis uuteen undertailiin asennella kilpiteline ja minivilkut... Mistähän löytyisi asiallisen näköisiä ja hintaisia?
saman kaupunnin poekia. Spare wheelille oli ihan vasta tullut aika paljon minivilkkuja, ihan peruskamaa kylläkin, mut ei kauheesti muualla Oulussa näy noita hyllyissä.
Kilpiteline kandee mielestäni tehdä itse tai teettää jossakin. Itellä sama homma eessä tän talven aikana...
Aattelin et piirrän kilpitelineen mallin valmiiks ja vien sen faijan duunipaikalle ja siel joku orja saa tehdä sen. Käyn joku päivä kyseleen et kukas siel osais tehdä jonku siistin jutun ja ilmoittelen sit sulle, luulen kyl et onnistuu helposti toisenki telineen tekeminen.Missä muuten meinaat tehdä ja minkälaiseen pyörään? Sillä vaan että jos itellekin sais..Jassoo,Pitäis uuteen undertailiin asennella kilpiteline ja minivilkut... Mistähän löytyisi asiallisen näköisiä ja hintaisia?
saman kaupunnin poekia. Spare wheelille oli ihan vasta tullut aika paljon minivilkkuja, ihan peruskamaa kylläkin, mut ei kauheesti muualla Oulussa näy noita hyllyissä.
Kilpiteline kandee mielestäni tehdä itse tai teettää jossakin. Itellä sama homma eessä tän talven aikana...![]()
No täytyypä käydä tänään vilkaiseen sitä Sparen tarjontaa... saman tyylisiä vilkkuja kun olen itsekkin ajatellut, thanks!Aattelin et piirrän kilpitelineen mallin valmiiks ja vien sen faijan duunipaikalle ja siel joku orja saa tehdä sen. Käyn joku päivä kyseleen et kukas siel osais tehdä jonku siistin jutun ja ilmoittelen sit sulle, luulen kyl et onnistuu helposti toisenki telineen tekeminen.Missä muuten meinaat tehdä ja minkälaiseen pyörään? Sillä vaan että jos itellekin sais..Jassoo,Pitäis uuteen undertailiin asennella kilpiteline ja minivilkut... Mistähän löytyisi asiallisen näköisiä ja hintaisia?
Kilpiteline kandee mielestäni tehdä itse tai teettää jossakin. Itellä sama homma eessä tän talven aikana...![]()
Mul o itellä ZX-6R ja Powerbronzen undertail. Siihen pitäs jotain väkerrellä. Hain muuten Spare wheeliltä sellaset nuolen muotoiset e-hyväksytyt halogeeniminivilkut, maksoivat vähä vajaat 25 e pari. Hyvin tuntuivat vilkkuvan, ne oli viel sellasella kaksosaisella lasilla, joten ne pitäis olla viel ihan kätevät tummentaakin. Suosittelen!
Tosi hyvä juttu että joku liike o tääl Oulussakin ottanut vilkkuja ihan hyllytavaraksi, koska noin pientä tavaraa o todella ikävä tilailla mistään kauempaa...