- Sijainti
- Turku
Juu elikkä ilmoitelkaa mistä ootte hankkineet noita nahkoja suht "edullisesti"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saatetaan tuo kotimaassa suunnitella, mutta eiköhän se kaukoidässä ommella.Sweep!!
No en ny tiiä onko halpa, mut ainaki laadukas!
Ja kotimainen!!![]()
Niin ja tädillä on munat...Sweep!!
No en ny tiiä onko halpa, mut ainaki laadukas!
Ja kotimainen!!![]()
No mielestäni aika hyvin..ite olen 180/90kg ni ainoa nois on se et tällaselle lyhkääselle ja hiukan harkteikkaalle ja leveäperseiselle noitten hihat ja lahkeet on hiukan pitkät mut eipä niitä ajossa huomaavastaako noi numerokoot kuin tarkasti kotimaisia kokoja?
Minulla ainakin Alpinestarsin housut saisivat olla numerolla lyhyemmät mitä takki. Pitkä selkä, lyhyet koivet ja hieman hartiapattia ei aina tahdo sopia noihin pitkiin ja hoikanmallisiin pukuihin.. Sovittamatta en ostaisi mitään pukua.vastaako noi numerokoot kuin tarkasti kotimaisia kokoja?
Mulla Arlen-Nessin puvussa sama homma, että housut sais melkein olla kokoa pienemmät. Kävin sovittamassa liikkeessä 50-koon pukua ja tilasin sitte FC-Motosta 48 sitä sovittamatta... Hyvin se istuuMinulla ainakin Alpinestarsin housut saisivat olla numerolla lyhyemmät mitä takki.
Suojaavuuden riittämisestä en tiedä mutta ainakin 1-osaiset on tyypillisesti leikattu agressiivisempaan/tiiviimpään ajoasentoon ja luulisi että istuu paremmin päälle tuollaisella minimopolla ajettaessa.Lainataanpas tätä ketjua.
Mites tollasen 2-osaisen nahkapuvun suojaavuuden laita on rata-ajoa ajatellen. Tarkoituksena olis alkaa ajamaan mini supermotolla harrastus mielessä ja nahkapuku on hankittava. Mielellään hommaisin juuri 2-osaisen että voin käyttää samaa pukua myös katupyörällä kurvaillessa. Suojaako se riittävän hyvin niissä max. 100km/h vauhdeissa mitä niillä pikkumopedeilla tulee päästeltyä vai tarvisko sen olla sitten yksiosainen?