• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mistä jäähdyttimen eturitilä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tuso
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mä meinasin suunnata pokkana Motonettiin > tuning osastolle: http://www.motonet.fi/web/guest/muut

Löytyy jos minkälaista katiskaverkkoa. Etran kautta jotain siistiä reunalistaa völijyyn & kotia nipsuttelemaan sivuleikkureilla ritilöitä mittoihin > reunalistalla leikkuupinnat piiloon. Lopuksi kuten joku täällä jo totesikin, niin nippusiteillä paikoilleen.

P.S: Tilasin tuossa taannoin Englannista mallikohtaisen jäähdyttimensuojan, kustansi sen yli 100 eskoa enkä kyllä rehellisesti näe tuotteessa mitään eroa tähän suunnittelemaani "tein itse / säästin" tuotteeseen, kiinnityksiä myöden sama periaate... :;):

Yamaha1 sanoi:
Mä meinasin suunnata pokkana Motonettiin > tuning osastolle: http://www.motonet.fi/web/guest/muut

Löytyy jos minkälaista katiskaverkkoa. Etran kautta jotain siistiä reunalistaa völijyyn & kotia nipsuttelemaan sivuleikkureilla ritilöitä mittoihin > reunalistalla leikkuupinnat piiloon. Lopuksi kuten joku täällä jo totesikin, niin nippusiteillä paikoilleen.

P.S: Tilasin tuossa taannoin Englannista mallikohtaisen jäähdyttimensuojan, kustansi sen yli 100 eskoa enkä kyllä rehellisesti näe tuotteessa mitään eroa tähän suunnittelemaani "tein itse / säästin" tuotteeseen, kiinnityksiä myöden sama periaate... :;):

Mut ei se kato käy! Niinku Pavel tuossa selvittää, niin missään tapauksessa ei saa tehdä itse!!! Tulee pian neljällä eurolla parempi kuin kaupasta ostettu kallis, ja sitten kaikkia valmiin ostaneita vituttaa ankarasti :rant:

Ja meneehän tää maailman talouskin ihan perseelleen, jos ihmiset alkaa itse tekeen jotain! Ei raha liiku..tosin mulla se on helppoo muutenkin, kun on köyhä :grin: Ei rahahuolia ja saa itse väkertää..tulee just sellanen kuin sattuu tuleen. Mutta pääseepähän Pavelit aukoon päätään, jos verkon reuna vähän repsottaa :D

Juska2000 sanoi:
Juujuu, Ducati-kuskit ei voi olla köyhiä :p

Ei kun just ton lehmän takia oon köyhä! Talvella vaihdoin koneen vähän uudempaan ja nyt sit ilmeni että vaihteistossa jotain häikkää..purkuun..mutta varaosathan noihin on onneksi halpoja :no:

miolta sanoi:
Mut ei se kato käy! Niinku Pavel tuossa selvittää, niin missään tapauksessa ei saa tehdä itse!!! Tulee pian neljällä eurolla parempi kuin kaupasta ostettu kallis, ja sitten kaikkia valmiin ostaneita vituttaa ankarasti :rant:

Ja meneehän tää maailman talouskin ihan perseelleen, jos ihmiset alkaa itse tekeen jotain! Ei raha liiku..tosin mulla se on helppoo muutenkin, kun on köyhä :grin: Ei rahahuolia ja saa itse väkertää..tulee just sellanen kuin sattuu tuleen. Mutta pääseepähän Pavelit aukoon päätään, jos verkon reuna vähän repsottaa :D

Mulle nyt sattuu olemaan ihan sama vaikka tekisit singerin rattaasta sopivan, jos kysyy jotain ni ois se nyt ihan asiallista laittaa vaikka mopon malli.?
Repsottakoot ritilät tai katteet, ei ole mun vehe ja roikkuu ne välillä ittelläänki..:blink:

Viimeksi muokattu:
Roadkill sanoi:
Niin näissä tuninkihommissa on aina tärkeetä että saa nopeesti kalliilla ja helppo asentaa.
Mitä sitä nyt edes itte googletteleen kun joku muu voi senkin tehdä ilmaseks :D

www.mikesgrilles.com

No eikös se ole itseasiassa työläämpää loggautua Orggiin sisään ja alkaa kyseleen versus, että heittelee googlettimeen suoraan hakusanoja? :blink:
Mitä täällä ite tulee kyseltyä osien perään joskus, ni taka-ajatuksena on saada samalla vinkkejä käytännössä hyviksi todettuihin puljuihin. Mielellään sitä hikiset roposensa suuntaa sinne mistä muukin porukka on saanu hyviä kokemuksia, toimivuuden / asiakaspalvelun suhteen jne. Ja tän tyyppisiä vinkkejä, niitä saa esimerkiksi täältä ... ei niinkään kylmästi googlettamalla. :)

By the way: Hyvinkin toimiva pulju tuo Mikesgrilles minkä linkitit. :;):

Yamaha1 sanoi:
No eikös se ole itseasiassa työläämpää loggautua Orggiin sisään ja alkaa kyseleen versus, että heittelee googlettimeen suoraan hakusanoja? :blink:
Mitä täällä ite tulee kyseltyä osien perään joskus, ni taka-ajatuksena on saada samalla vinkkejä käytännössä hyviksi todettuihin puljuihin. Mielellään sitä hikiset roposensa suuntaa sinne mistä muukin porukka on saanu hyviä kokemuksia, toimivuuden / asiakaspalvelun suhteen jne. Ja tän tyyppisiä vinkkejä, niitä saa esimerkiksi täältä ... ei niinkään kylmästi googlettamalla. :)

By the way: Hyvinkin toimiva pulju tuo Mikesgrilles minkä linkitit. :;):

Niinpä :) Tuolta kannattaa tilata jos tarvii.

Foorumit on ihan loistavia tiedonlähteitä kun käyttäjät ne tietää onko tuote hyvä vai ei.

Onneksi paska asiakaspalvelu on nykyään katoava luonnonvara :)

Joskus kuitenkin topicin aloittajankin kannattaa miettiä mitä kysyy ja miten sen kysyy tarviiko orkkis, rosteri vai se tein itse ja säästin, ja on kumma jos ei ole vielä koskaan eksynyt "jokapojan tiimareihin" (biltema, motonen hong kong ja jne) jokaisessa niissä on ainakin omaan silmään pistänyt nämä tuning ritilät.

Kaverinkin yhteen mopoon löytyi sopivaa ritilää B kaupasta polkupyörän takokorista ja siitä leikeltiin sopiva pala. näissä se on nyt vaan niin että mielikuvitus on vain rajana ja omat kädet.

Viimeksi muokattu:
Pavel Pude sanoi:
Joskus kuitenkin topicin aloittajankin kannattaa miettiä mitä kysyy ja miten sen kysyy, on kumma jos ei ole vielä koskaan eksynyt "jokapojan tiimareihin" (biltema, motonen hong kong ja jne) jokaisessa niissä on ainakin omaan silmään pistänyt nämä tuning ritilät.

Kaverinkin yhteen mopoon löytyi sopivaa ritilää B kaupasta polkupyörän takokorista ja siitä leikeltiin sopiva pala. näissä se on nyt vaan niin että mielikuvitus on vain rajana ja omat kädet.

Jos on syntyny vuoden 1990 jälkeen niin nää hommat ei aina oo niin yksinkertasia :D

Back