• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mistä Hondaan varaosia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja goljat
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mulla kakkosvaihde tiputtaa mutkasta lähdettäessä välillä vapaalle, kun veto menee päälle.

Mitäs kaikkea siihe nyt sitte pitää vaihtaa?

Vaihderumpu, siirtäjähaarukka (2kpl?) , ja kakkosvaihteen rattaat? Muita mahdollisesti?

En noita löydä tuolta varaosaluettelosta.

Edit: eBaystä sais näköjää rumpu + 4 haarukkaa käytettynä 54e enkä ainakaa kuvissa nähny rasitusmurtumia rummussa.... mutta noi vaihderattaat pitäis sit saada siihe päälle vielä.

Privateer, Mihin pyörään etsit vaihdelaatikon osia? Mulla olis irtonaisena -07 1000RR hondan laatikko josta voisin luopua.

-tuomas

Pyörä on 2008 Honda CBR1000RR mutta moottori on 2010 mallia....

Ymmärtääkseni 2008-2014 käyttää samaa mottia, joten 2007 laatikko ei valitettavasti taida olla yhteensopiva.

Ebayssa oli HRC kittilaatikko 500 eurolla. Haarukoita ei tainnut olla, mutta jos kytkentähampaat vain kuluneet, niin ei nitä tarttekaan.

Kyl varmaan ekaks purkaisin laatikon ja mittailisin, mitä tarttee. Sitten tuhon laajuden perusteella valinnat e-bay kindereiden ja uusien osien välillä.

Nii no siis tosiaan se, että eBaystä sentäs löytyi varaosia, mutta ku ei varaosaluettelosta ees löydy vaihdelaatikon osia.

Turder sanoi:
Bike World on nyt laittanut nettiin varaosakaupan ja haun Hondan osille: https://kauppa.bikeworld.fi/79-honda-varaosat#!/

Sinänsä hyvä kun saa hintatiedot suoraan osanumerolla, joten voi vertailla ulkomaan sivujen kanssa. Ehkä vähän vielä kökkö kun haettu osa menee suoraan ostoskoriin mutta kuitenkin... Mutta yksi sivuston helmi on siinä, että HRC:n osanumerot myös toimivat ja niille tulee myös hinta! Ihan hauska niitä plärätä välillä, esim. 2010-2011 Firebladeen HRC:n engine power up kit 06110-NLR-B41 ja Bike Worldin hinta 10 499,91 €. Mutta normiosat oli ihan ok hintoja kun vertailin esim. SP-2:sen vesipumpun tiiviste 53eur, Briteissä £50.

Oletko kokeillut nyt toimiiko toi varaosahaku? Mä en ainakaan löytänyt tolla kyllä mitään hintoja...
SC59 Bladen osia yritin tolla katsoa.

Itse käytteli tätä - myy tosin vain orkkisosaa ja oma honda senverta wanha ('94) että osaa osista ei enää valmisteta originaaleina, nopea toimitus ja paketti tuli kotiovelle asti.

itse tykästyin varsinkin tuohon osien valintaan, kuvat mitä loistavimmat.

https://www.motorcyclespareparts.eu/en

Back