• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mistä Dainese-varusteita halvimmalla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja peltzi82
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eli mistä saa halvimmalla nahkatakin? Jos olet törmäillyt netissä halpoihin Dainesen ajovarusteisiin niin laita linkkiä... Dainesen Vulcan ja Izalcon mallit kiinnostaa... Suomesta ei ilmeisesti alta 400€ lähde... Eli ulkomaiset vinkitkin tervetulleita!

En tiedä auttaako, mutta syksyllä ostin vulcan-takin moto-seinäjoesta muistaakseni ~325e.

Housuja itse katselen, kerrohan jos löydät edullisen paikan noille, mutta itse ainakin olen havainnut ettei oikein dainesea halvemmalla ole saanut netistä kuin lähiliikkeistäkään.

Myös tuolta Olen käynyt kattelemassa, mutta eipä kauheasti ole halvempaa kuin Suomessa...
confused_orig.gif
Ja mlol.de:hen lähti s-postia!

Stormilta kannattaa käydä kysymässä tiukkaa hintaa, ainakin meikäläiselle on aina irronnut varsin merkittävät alennukset
smile_org.gif

Ja en siis tunne sieltä ketään
tounge.gif

Stormilta kannattaa käydä kysymässä tiukkaa hintaa, ainakin meikäläiselle on aina irronnut varsin merkittävät alennukset
smile_org.gif

Ja en siis tunne sieltä ketään
tounge.gif
Meikälle kävi niin, että menin Stormille sovittelemaan tarkoituksena tilata saksanmaalta.
Sain kuitenki Mlolloiin verrattuna paremman tarjouksen Stormilta, joten...  
tounge.gif

edit. typo

Itse ostin Vantaan BW:stä sain 390,- Kannattaa käydä kyselemässä.

Dainesen hinnoittelu täällä on sen verran järkevää että ihan turha "säästää" muutamaa euroa ja tilata se jostain. Postikuluineen esim. Mlol.de on kalliimpi monessa tuotteessa kuin esim. Storm.

Back