• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mistä Army-housut?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hahaa.. jos tollasia kysyy niin tottakai siitä syntyy flaidis! Kelatkaa nyt itsekin
biggrin.gif

Makuasioista PITÄÄ kiistellä prkl, mun mielestä nämä "citycamo" ja army kledjut on ok skuttaan, jonnekkin pöndelle! Ei kaupunkiin eikä varsinkaan prätkän kanssa.
veryangry.gif
Eikä sit mitään tiukkapipo vastauksia
smile_org.gif
Maastopukuväritys nyt ei välttämättä kaupunkiin sovi, mutta ns. "city-camo" sopii ihan hyvin.. paitsi tietysti johonkin mutterille jossa pitää olla joko kisakireät nahat kylän isoimmalla selkäkyttyrällä tai kokomustat rukan coret, muut pitäisi kieltää ehdottomasti.

Samalla voisi kieltää myös seuraavat asiat:

- Kehä I:sen sisäpuolella endurolla ajaminen, niiden paikkahan on jossain sorakuopan reunalla tai muualla metsän keskellä
- Endurokyprän käyttäminen katu-ajossa, poislukien siirtymätaipaleet metsäosuudelta toiselle
- Race Replica -kypärän käyttäminen katuajossa, ratakäytössä voidaan pitää sallittuna
- Edellämainittujen lisäksi muutkin grafiittiväritykset potissa, häiritsevät ainakin meikäläisen silmään ja kertovat käyttäjän huonosta mausta
- Oranssiraitaisten ajovarusteiden käytön poislukien hd-kuskit

smile_org.gif

Maastopukuväritys nyt ei välttämättä kaupunkiin sovi, mutta ns. "city-camo" sopii ihan hyvin.. paitsi tietysti johonkin mutterille jossa pitää olla joko kisakireät nahat kylän isoimmalla selkäkyttyrällä tai kokomustat rukan coret, muut pitäisi kieltää ehdottomasti.

Samalla voisi kieltää myös seuraavat asiat:

- Kehä I:sen sisäpuolella endurolla ajaminen, niiden paikkahan on jossain sorakuopan reunalla tai muualla metsän keskellä
- Endurokyprän käyttäminen katu-ajossa, poislukien siirtymätaipaleet metsäosuudelta toiselle
- Race Replica -kypärän käyttäminen katuajossa, ratakäytössä voidaan pitää sallittuna
- Edellämainittujen lisäksi muutkin grafiittiväritykset potissa, häiritsevät ainakin meikäläisen silmään ja kertovat käyttäjän huonosta mausta
- Oranssiraitaisten ajovarusteiden käytön poislukien hd-kuskit

smile_org.gif
Menin sanattomaksi.. pipo kireellä vai omistatko kenties itse citycamo kamat?
tounge.gif

Mua ottaa aivoon se, että jengi ajelee kymmenen vuotta vanhoilla ja/tai alitehoisilla rieskoilla, jotka ovat hengenvaarallisessa kunnossa ja tulevat arvostelemaan minkä näköisillä varusteilla toiset haluavat ajella.

Jos ei ole neuvoja mistä suojapaloilla varustettuja maastohousuja saa, niin kannattaako vastailla alkujaankaan.

Sitten asiaan. Tälläkin palstalla joku keräsi kimppaa camo-housujen tilausta varten. Etsi se threadi. Oli ihan kohtuullisen hintaisia.

Mistä löytyy semmosia army henkisiä housuja? Siis maastokuviollisia.
Herää kysymys miksi?
confused_orig.gif
Mä oon niin saatanan sotahullu jätkä että mun imagoon sopii vähintäänkin sweepin maastokuviollinen puku. Pitäis vielä hommata se armeijan vihreä umpikypärä jota saa muistaakseni stormilta vai allrightilta, niin enää ei puuttuis kuin rynkky selkään
buttrock.gif
No nyt oon käyttänyt mattamustaa ruukkua ja aina savuvisiirillä kun mahdollista. On se maastokuvioitu vaan helvetin katu-uskottavmpi kuin esim joku perusvärinen gore
033102bebe_1_prv.gif

Mistä löytyy semmosia army henkisiä housuja? Siis maastokuviollisia.
Herää kysymys miksi?
confused_orig.gif
Mä oon niin saatanan sotahullu jätkä että mun imagoon sopii vähintäänkin sweepin maastokuviollinen puku. Pitäis vielä hommata se armeijan vihreä umpikypärä jota saa muistaakseni stormilta vai allrightilta, niin enää ei puuttuis kuin rynkky selkään
buttrock.gif
No nyt oon käyttänyt mattamustaa ruukkua ja aina savuvisiirillä kun mahdollista. On se maastokuvioitu vaan helvetin katu-uskottavmpi kuin esim joku perusvärinen gore
033102bebe_1_prv.gif
Kyykkypyörällä ajaessa katu-uskottavin puku ois kyllä nahkainen ja yksiosainen vielä..ZXR sulla vissiin on?

Eix noi gorejutut oo vellipöksymatkamotoristien touhuja.
Tommonen sotahullunraggarinhan ei luulisi "ämmien"kamoihin pukeutuvan
033102ass_1_prv.gif

Mua ottaa aivoon se, että jengi ajelee kymmenen vuotta vanhoilla ja/tai alitehoisilla rieskoilla, jotka ovat hengenvaarallisessa kunnossa ja tulevat arvostelemaan minkä näköisillä varusteilla toiset haluavat ajella.
HEYYYYYYYY! Ei kande ottaa niin tosissaan, tää on vaan internet ja tälläinen pieni vittuilu kuuluu asiaan aina sillontällöin.
biggrin.gif
Siis miten voi olla näin JÄYKKÄÄ possea täällä foorumissa? Esim. mulle v*ttuillaan joka päivä millon mistäkin, eikä oo menny vielä hermot! Aina pystyy ottaa huumorilla tai v*ttuilee takasin
biggrin.gif

Nyt mä lopetan tän topicin osalta, sori jos joku veti ittensä kiikkuun tai poltti omat kledjut mun mielipiteen takia
eek.gif

033102ass_1_prv.gif
Luuletsä että sit kun tositilanne yllättää mut pyörän selästä että mä lähren puolustaa isänmaatani jotkut nahat päällä.
Vihollinenhan kuolis nauruun
sad_orig.gif
, no säästäisin sentään ammuksia, mutta maine olisi siltä rintamaosuudelta kyllä menny
lookaround_orig.gif

Ihan oikeasti mä oon senverran sopivasti lihaksikas läski että ei mulle saa nahkoja kuin tekemällä ja sit kaikki juoksee mun
033102ass_1_prv.gif
perässä
crazy.gif
niinkuin duunikaverit sanoi
shaun.gif
jos hommaan nahat.

033102ass_1_prv.gif
Luuletsä että sit kun tositilanne yllättää mut pyörän selästä että mä lähren puolustaa isänmaatani jotkut nahat päällä.
Vihollinenhan kuolis nauruun
sad_orig.gif
, no säästäisin sentään ammuksia, mutta maine olisi siltä rintamaosuudelta kyllä menny
lookaround_orig.gif

Ihan oikeasti mä oon senverran sopivasti lihaksikas läski että ei mulle saa nahkoja kuin tekemällä ja sit kaikki juoksee mun
033102ass_1_prv.gif
perässä
crazy.gif
niinkuin duunikaverit sanoi
shaun.gif
jos hommaan nahat.
VITTU!! Tää viimenen räjäytti pankin.
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
buttrock.gif

Mun kautta saat Draggin Jeans camo- tai maastokuvioidut housut kevlar vahvikkeilla (polvet ja takapuoli) suojaamaan asfaltti-ihottumalta. Lisätietoa saat p.040-762 0602/Sepi

En lukenut kaikkia, mut johan on merkillistä. Mikä ihmeen tarve on porukalla yrittää puskea jotakin samaan kaavaan missä itse on. Jos joku haluaa jotakin eikä se ole laitonta, antakaa hyvät immeiset olla ja auttakaa mieluummin. Johan on tässä mielessä merkillista porukkaa.

Kokeilkaa korvienne taustoja, jos tarvis vaikka kuivatella.
thumbs-up.gif
veryangry.gif

Mitä V*ttua? Maastokuvioiset housuthan on just hienot. Kummallista, että nähdään vaivaa siitä millaisista byysistä kukin tykkää...
tounge.gif

LindSTRandilla on mun mielestä hienoja maastohousuja. Niiden saatavuus taivaa vaan olla aika huono. Ite tilasin housut joskus kuukausi sitten eikä ole vieläkään näkynyt. Myyjäliike tarkasti valmistajan varaston ja housuja olis siellä -6 kpl
omg.gif

Tossa linkki Jofama

Sieltä kun klikkailee Lintstrandia niin alkaa löytymään...
http://www.jofama.se/resources/151_Lizard-70.12188-take-001.jpg

Tuossa kuva pöksyistä. Mä ajan noilla kurkkusalaateilla ens kesän ja yhdistän ne mustaan rotsiin ja mattamustaan Araihin.
biggrin.gif
Aika naisellista vai?

Niin ja noihin housuihin saa ostettuu 29 egellä suojat polviin ja lonkkiin. Pöksyissä on irrotettava kalvo ja ne saa myös vetskarilla kii takkiin. Niin ja saa ne tosiaan myös shortseiksi. Ovh. 170 euroa.
tounge.gif

Ite oon kattellut IXS Conbat city camo - niistä kun saa vuoret vekeke ja lahkeetkin eli shortseiks. Se oli ihan yes - landelle lahhkeet veke ja silleen

Back