Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.
Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
Todetaan nyt tähän ikään kuin omaan ketjuunilen entistä kädettömämpi eli diagnoosi ranteesta on nivelsiteen repeäminen.Hoitona luultavasti leikkaus.
Jääpi taas kilsat vähille ja tietysti korjaamishuolet myöskin.
Itse asiassa en ole ajanut uudella mopollani metriäkään.Ajettiin maanantai-iltana talvisäillytyksestä pihaan.Hyvin toimi.
Eilen lähdössä ekalle lenkille:Käynnistyy kerran,sammuu samantien ja se siitä.
Kuukauden ensin odottelin ranne paketissa.
Vanha bensa aiheuttaa usein tuollaisa äkkiyllätyksiä.
Jos bensa seisoo yöi talven tankissa, se menee usein "pilalle" ja ihan yhtäkkiä.Minullakin kesän alussa viikossa.
Ehkä sun kannattais luoda suhteet johonkin huoltoasemaan lähistöllä, jos et ymmärrä itse tekniikasta mitään?
Ne sit auttaa, kun tulee noita pieniä ongelmia?
eipä ole suuri kustannus kun hommaa tuon manuaalin eli
korjaus/huolto oppaan itselläni ollut joka pyörässä olen
säästynyt monelta vaivalta kun katsoo kirjasta missä mikäkin
sijaitsee, eikä se ole kuin siitä kiinni kun kerra tekee jonkun
homman (huollon) niin siitä se alkaa, on aivan turha viedä pyörä
mihinkään normaali huoltoon kun sen voi tehdä itsekkin.