• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mistä alumiinipultteja?

Pultit tulisivat oman mopon katteita kiinni. Alumiini juuri siksi, että sitä voisi anodisoida. Oman paikkakunnan pultti- ja autovaraosaliikkeistä ei löytynyt eivätkä osanneet sanoa muuta paikkaa. Onkohan tuollaisia edes missään myytävänä?

Pultit tulisivat oman mopon katteita kiinni. Alumiini juuri siksi, että sitä voisi anodisoida. Oman paikkakunnan pultti- ja autovaraosaliikkeistä ei löytynyt eivätkä osanneet sanoa muuta paikkaa. Onkohan tuollaisia edes missään myytävänä?
Tuolta http://www.tastynuts.com/
cool.gif

Ulkomailta noita valmiita sarjoja saisi muutamasta paikasta, mutta hinta vaan on aika suolainen, eräässä paikassa n. 95 e. Suomalaisista liikkeistä oon yrittäny etsiä, mutta tuloksetta. Pitää jatkaa etsintää...

Ei aivastustakaan mutta jäin miettimään.. Miksi niiden pitäisi olla (pehmeitä) alumiinisia? Ruostumattomia minä laittaisin ja niitä saa monestakin paikasta, halvimmalla todennäköisesti Biltemasta, tai Motonetistä.

Ei aivastustakaan mutta jäin miettimään.. Miksi niiden pitäisi olla (pehmeitä) alumiinisia? Ruostumattomia minä laittaisin ja niitä saa monestakin paikasta, halvimmalla todennäköisesti Biltemasta, tai Motonetistä.
Täällä Oulussa kun myyvät kilotavarana ja hondaan ostin ison pussin(n.150 ruuvia), maksoi jotain 5€:n luokkaa
buttrock.gif

Edit: Siis ruostumattomia...taitavat kuulemma siltikin olla Oulun Pultissa senverran laadukasta tavaraa että ihan haponkestävää vastais..

Täällä Oulussa kun myyvät kilotavarana ja hondaan ostin ison pussin(n.150 ruuvia), maksoi jotain 5€:n luokkaa
buttrock.gif

Edit: Siis ruostumattomia...taitavat kuulemma siltikin olla Oulun Pultissa senverran laadukasta tavaraa että ihan haponkestävää vastais..
Melko halvalla olet kyllä ruuviloita saanu, mutta ei kai ne sentään ihan haponkestäviä vastaa
smile_org.gif

Katselin tuossa Bilteman hinnastoa..

Pari esimerkkiä:

- haponkestävä koneruuvi M5 x 20, 2,50 € / 25 kpl
- ruostumaton kuusiokoloruuvi M6 x 20, 3,35€ / 25 kpl
- haponkestävä mutteri M6, 1,65€ / 25 kpl

Noihan on halvempia kuin K-Raudan tavalliset patarautaruuvit..

Back