• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Missä yhtiössä kannattaa tehdä vakuutus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vanhakäpy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kawasaki ER 6 F tilattu. Nyt kaipaisin neuvoja, mihin yhtiöön kannattaa tehdä vakuutus, vai onko niillä mitään eroja?. Muut vakuutukset ovat Turvassa.

Varmaankin Turvaan sitten... Keskittämisestähän saa lisäalennuksia.

Turva myös korvaa ratalipat jos sellasesta sattuu innostuun.

Turva korvaa ratalipat, mutta omavastuu on 4 kertainen tai vahingon määrästä 20% en nyt muista aivan varmasti mutta suunta on oikea..

Reiska_SB

Itse vaihdoin Pohjolaan keväällä kun vaimo on Op:ssä töissä. Oli P***a nakki, kun ajoin kolarin niin en ole saanut muuta kuin tapella niiden kanssa koko ajan sen jälkeen, vaikka pyörässä oli isokasko.
shaun.gif
shaun.gif
shaun.gif
Todella alaarvoista palvelua siellä.  
veryangry.gif
veryangry.gif

Itse vaihdoin Pohjolaan keväällä kun vaimo on Op:ssä töissä. Oli P***a nakki, kun ajoin kolarin niin en ole saanut muuta kuin tapella niiden kanssa koko ajan sen jälkeen, vaikka pyörässä oli isokasko.
shaun.gif
shaun.gif
shaun.gif
veryangry.gif
veryangry.gif
Tjaah mulla taas ihan päinvastaista, eli sain loistavaa palvelua kun kippasin oman mopon radalla. Rahat tulivat nopeasti ja korvasivat kaikki mukisematta.

shaun.gif
shaun.gif
shaun.gif
veryangry.gif
veryangry.gif
Yks vesseli kirjoitteli näitä just sairaalassa ja heti sieltä palattuaan. Oli tehnyt Pohjolasta saman johtopäätöksen.

Teeppäs seku hakuharjoitus:

haeppa vaikka "XJR vakuutukset", kuten mä yritin tuossa yhtenä kertana...
tounge.gif

Ei toi Haku-nappula ole oikein ihan...
eek.gif
Miksi sinne pitää laittaa tuo XJR?

Hakuun hakusanaksi vakuutus, valitse kaikki foorumit, vaikka vuoden sisällä, ja haetaan kohtaan vielä "Aiheen otsikot" niin topicit melko varmasti käsittelevät vain vakuutuksia, eikä vain että jossain viestissä mainitaan sitten sana vakuutus.

Tietty hakusanaksi voi laittaa vakuutus AND xjr, jolloin löytyy vain toi sun aloittama topic. Jos siis hakee vain "Aiheen otsikoista".
Aika kivasti löytyy vakuutuksista tietoa.

Back