Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ainakaan vaimetimen pinta ei lämpene niin kuumaksi ja hiilikuitu arrowiin kärsiin laittaa ajon jälkeen vielä käden kiinni.Kiitos vinkeistä. Lisää vaan mielipiteitä. Kannattaako satsata hiilikuituun ? Mikä hiilikuidusta tekee muita paremman ?
Todella älykästä maksaa 800e sliparista? Tosin jos rahaa on niin eikun vaan.. mutta noin yleisesti ottaen...Onko kaikis slipareis sellanen ominaisuus kun jarruttaa moottorijarrutuksella niin alkaa humiseen oikeen matalalta ? Kaveilla oli joku 800euron slipari ja siinä oli kyllä mahtavat äänet moottorijarrutuksella.
Mutta kukahan kirjoitti alla olevat sanat?Todella älykästä maksaa 800e sliparista? Tosin jos rahaa on niin eikun vaan.. mutta noin yleisesti ottaen...
Jos et sattunut huomaamaan niin tuo on kokoputkisto. Tuo lausahdus lainattuna irrallisena muusta keskustelusta näyttää sangen huvittavalta. Mielestäni tuon sliparin tuoma hyöty on mitätön verrattuna kulutettavaan rahamäärään. Itse en käyttäisi 800e pelkkään slipariin, käyttäisitkö sinä? Mieluuummin muutama satanen lisää ja kokoputkisto peliin jolla saavutetaan kokonaisvaltainen parannus ääniin(siitähän tässä oli alunperin kyse?) sekä myöskin miellyttävä muutos pyörän tehoon sekä vääntöön unohtamatta hauskuuskertoimen kasvua! Olen edelleen sitä mieltä, että jos rahaa on niin eikun vaan tukemaan kansantaloutta!Mutta kukahan kirjoitti alla olevat sanat?Todella älykästä maksaa 800e sliparista? Tosin jos rahaa on niin eikun vaan.. mutta noin yleisesti ottaen...
Omaan gixeriin tulossa sisäänajon jälkeen:
Yoshimura japan 4-2-1 lyhyt/hiilaripöntöllä
PC3usb
Fren Tubo teräspunosletkut
denso iridium tulpat
lucas kilpiteline
Konkluusiona kaikelle tälle keskustelulle: OSAA KIINNI VAAN NIIN PALJON KUIN KUKKARONNYÖRIT KESTÄÄ !!
En nyt itsekkään laittaisi slipariin 800€, mutta taitaa juuri nuo yoshimuran Japan sliparit maksaa kotimaassa sitä luokkaa ja putkistot taitaa maksaa vielä miltei toisen mokoman lisää. Ääntähän saa pelkällä sliparilla, mutta jokainen tekee niin kuin parhaaksi näkee ja niin sen pitääkin olla. Eli ei kun palikkaa paikalleen niin paljon kun perse kestää.Jos et sattunut huomaamaan niin tuo on kokoputkisto. Tuo lausahdus lainattuna irrallisena muusta keskustelusta näyttää sangen huvittavalta. Mielestäni tuon sliparin tuoma hyöty on mitätön verrattuna kulutettavaan rahamäärään. Itse en käyttäisi 800e pelkkään slipariin, käyttäisitkö sinä? Mieluuummin muutama satanen lisää ja kokoputkisto peliin jolla saavutetaan kokonaisvaltainen parannus ääniin(siitähän tässä oli alunperin kyse?) sekä myöskin miellyttävä muutos pyörän tehoon sekä vääntöön unohtamatta hauskuuskertoimen kasvua! Olen edelleen sitä mieltä, että jos rahaa on niin eikun vaan tukemaan kansantaloutta!Mutta kukahan kirjoitti alla olevat sanat?Todella älykästä maksaa 800e sliparista? Tosin jos rahaa on niin eikun vaan.. mutta noin yleisesti ottaen...
Omaan gixeriin tulossa sisäänajon jälkeen:
Yoshimura japan 4-2-1 lyhyt/hiilaripöntöllä
PC3usb
Fren Tubo teräspunosletkut
denso iridium tulpat
lucas kilpiteline
Konkluusiona kaikelle tälle keskustelulle: OSAA KIINNI VAAN NIIN PALJON KUIN KUKKARONNYÖRIT KESTÄÄ !!![]()
Itsekkin olen samaa mieltä ja minäkin tilasin tuossa talvella bandiittiin (-05) sellaisen hiilikuitu arrowin, mutta selvisi että siihen sopivaan väliputkea ei arrow ainakaan vielä valmistanut. Joten tuli sitten tilattua yoshimuran trs rst kuorilla, mutta sekin näyttää pirun hyvältä ja eiköhän ne äänet ole siinäkin kohdallaan.Kyllä vaikuttais Arrow parhaimmalta vaihtoehdolta noiden äänien perusteella.