• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Missä pyörissä samanlainen ajoasento kuin Busassa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja timmu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Elikkäs ajelin tuossa 3pv juuri hayabusa k7:lla ja ajoasento oli mulle täys kymppi... Kysymys kuuluu minkä merkkiset/malliset pyörät omaavat saman ajoasennon kuin hayabusa.. koska 1300 kuutiota on omasta mielestäni vähän liikaa
062802moto_prv.gif

Tiedä sitten, mutta olisiko uudemmassa GSX-F:ssä hieman saman tapainen ajoasento. En ole noihin suzukeihin niin kauhiasti perehtynyt, varsinkaan kun tuo busa ei ole minun silmääni koskaan istunut. Sen sijaan tuo GSX-750F vuodesta 96 tais olla on aika kivan näkönen mopotti.

Mutta miten niin liian iso..?

hoida se busa talliin jos hyvältä tuntuu. Edelleen nopeella pääsee hitaasti, mut hitaalla ei nopeesti.
itse en satamassa käännetävää ostaisi

No siis mun veljellä on busa ja omani F on myynnissä... ja taitaa uudemmissakin GSX-F:ssä olla samanlainen ajoasento ku vanhassa :/

En tiedä sit veturista millanen peli on...

Katos taas tullut kännissä kirjoiteltua
tounge.gif
. Ketjun aloittajalle tarkoitettu. jos ajoasento on hyvä, miksi sitä ei ottaisi ei kai ne kuutiot mitään tee...

Elikkäs ajelin tuossa 3pv juuri hayabusa k7:lla ja ajoasento oli mulle täys kymppi... Kysymys kuuluu minkä merkkiset/malliset pyörät omaavat saman ajoasennon kuin hayabusa.. koska 1300 kuutiota on omasta mielestäni vähän liikaa  
062802moto_prv.gif
Itselläni oli tuommonen gsx 750 f vm.2000 (uusikorinen malli alkaa vuodesta -98) ja nykyinen pyöräni on juurikin tuo hayabusa vuosimallia 2007. Ajoasennoiltaan ovat kylläkin vähän erilaisia,busan stongat ovat selvästi kauempana kuin "äffässä". Eli kyllä äffässä istuu pystymmässä kuin busassa. Itsellä mittaa 186cm,mielestäni vähän turhan pystyasento ainaskin minulle.

Busassa on ainakin XX:ään verrattuna melko 'kyykkä' ajoasento. Kokeile GSX R 600 tai 750 malleja. Varmaan CBR 600/900 lähelle samanlainen ajoasento tai jammun Catti.. Kawalla ZX-9 R voisi olla ehkä kaikkein lähimpänä Busaa..

Jaa että joku pitää sitä mahallaan rötköttämistä oikein ihanteena. Kaiken muun vielä voisin kelpuuttaa, mutta en tuollaista asentoa, kun ei tarvii kolmeesataa (eikä kahta) ajaa. Konehan olisi ihan namu, ainakin tässä uudessa.

Mutta jos tykkää, niin miksi hankkia jokin toinen, jossa samantyyppinen ajoasento?
omg.gif

hayabusa.. koska 1300 kuutiota on omasta mielestäni vähän liikaa
...kuutioista viis, mutta voimaa, vääntöä ja kulkevuutta (tarkotan että josko mukana myös tavarat+kyytiläinen jne) ei ole kuitenkhan koskhan liikaa...hyvänä puolena siinä on vaan se, että sitä pystyy itte säätelemhän kohtuullisen heleposti.

Mutta josko joskus tuntuu, että ei riitä, niin sitä on hätäsesti paha alakaa repimhän vähempitehosesta.

Toishaalta Busien hinnat on erinomasen sopivia käytettynäkin, uuethan on etullisia kun kilpailijoihin (onko niitä?) vertaa.

Itte katellu usiasti, että josko 8-9teur pyörissä vaihtoehtona on esim. kuussatanen sebari ja hayabusa, niin ei kait kauhiasti tartte miettiä mikä olis itellä valinta...vaikken pyöristä kauhiasti tiiäkhän.

Näin liki viiskymppiselle Busa istuu käteen, kun satula on mallia modattu, sekä tankoa on nostettu heli-barseilla.

Mää muuta vikaa löyrä, ku nuo saakelin kettingit, remmi tai kartaani ois poikaa (kettingit pitääs lailla kieltää).

Kawasaki ZZR1400, mutta siinäkin liikkaa kuutioita. BMW K1200S, siinäkin yli 160 heppaa. Mulla on naistuttava, kuka pärjää loistavasti tommosen Bemarin kanssa. Hyvä se vaan on ,kun ei tarvi ajaa täydellä syötöllä normiajossa.

Turhaa mielikuvan luontia noi feikkihevoset ja kiinalaiset aakkoset kyljessä,nopsa finlandiassa on lähes identtinen ajo-asento ja hooveet ovat rajoittamattomat.

Back