Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No osta honta poismää mitään noista tiedä. joku honta ois mukava.
mää oon vannoutunut bmw hemmoNo osta honta poismää mitään noista tiedä. joku honta ois mukava.![]()
Njooh, ei liian kyykky, muuttei mikään tuuliharavakaan... tuossa veturissa muuten hyvä, mutta perän vois melkein laskea normaaliin... ei rasittais ranteita niin paljon.
kelle tuo oli tarkoitettu?hoida se busa talliin jos hyvältä tuntuu. Edelleen nopeella pääsee hitaasti, mut hitaalla ei nopeesti.
itse en satamassa käännetävää ostaisi
Busanisteille....kelle tuo oli tarkoitettu?hoida se busa talliin jos hyvältä tuntuu. Edelleen nopeella pääsee hitaasti, mut hitaalla ei nopeesti.
niin ja mitä toi oli suomeksikelle tuo oli tarkoitettu?hoida se busa talliin jos hyvältä tuntuu. Edelleen nopeella pääsee hitaasti, mut hitaalla ei nopeesti.
eiks niin moni oo valitellu, et ei isolla pyörällä pysy pystyssä ees 40km/h rajotuksella, jos ajaa sääntöjen mukaan...Edelleen nopeella pääsee hitaasti, mut hitaalla ei nopeesti.
Eivät tunnu pysyvän pystyssä nopeassakaan ajossaeiks niin moni oo valitellu, et ei isolla pyörällä pysy pystyssä ees 40km/h rajotuksella, jos ajaa sääntöjen mukaan...Edelleen nopeella pääsee hitaasti, mut hitaalla ei nopeesti.![]()
Itselläni oli tuommonen gsx 750 f vm.2000 (uusikorinen malli alkaa vuodesta -98) ja nykyinen pyöräni on juurikin tuo hayabusa vuosimallia 2007. Ajoasennoiltaan ovat kylläkin vähän erilaisia,busan stongat ovat selvästi kauempana kuin "äffässä". Eli kyllä äffässä istuu pystymmässä kuin busassa. Itsellä mittaa 186cm,mielestäni vähän turhan pystyasento ainaskin minulle.Elikkäs ajelin tuossa 3pv juuri hayabusa k7:lla ja ajoasento oli mulle täys kymppi... Kysymys kuuluu minkä merkkiset/malliset pyörät omaavat saman ajoasennon kuin hayabusa.. koska 1300 kuutiota on omasta mielestäni vähän liikaa![]()
...kuutioista viis, mutta voimaa, vääntöä ja kulkevuutta (tarkotan että josko mukana myös tavarat+kyytiläinen jne) ei ole kuitenkhan koskhan liikaa...hyvänä puolena siinä on vaan se, että sitä pystyy itte säätelemhän kohtuullisen heleposti.hayabusa.. koska 1300 kuutiota on omasta mielestäni vähän liikaa