• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Missä liikkeessä Carbtune Pro:ta hyllyssä?

Ja taas haeskellaan tallitarvikkeita. Etsinnässä Carbtune Pro ja kun on kiire kuten aina niin mielummin hakisin pääkaupunkiseudulta hyllystä kuin ryhtyisin tilailemaan peräkylänmutkan postimyyntiputkasta.

Onko jollakulla vinkkiä oikeasta putiikista?
thumbs-up.gif

Multa tosiaan löytyy Kellokoskelta mittaria suoraan hyllystä, olen myös toimittanut niitä myyntiin Mopo-Osa postimyynti liikkeeseen Tapanilaan. Linkki
Lisäksi autossa on aina pari mukana, ja liikun silloin tällöin pääkaupunkiseudulla. Eli voin myös sopivasti sattuessa toimittaa perille.

Trumppa ei saata tykätä, jos napsii MAP anturin letkut irti mittarin kytkemiseksi. Itse olen ihan Tuneboylla katsonut synkan. Sama systeemi tehtaan testerilläkin.

Trumppa ei saata tykätä, jos napsii MAP anturin letkut irti mittarin kytkemiseksi. Itse olen ihan Tuneboylla katsonut synkan. Sama systeemi tehtaan testerilläkin.
Huomenna selviää saako ECU hepulin vai ei. t595.net porukka on alipainemittareilla kyllä synkkaillut 1050 laitteita joten ei se pahasti voi kompastella. Jos MAPilta ottaa sähkönkin pois niin luulisi rauhoittuvan.

TuneBoylla räpläsin joku päivä sitten, mutta kun ei oo kun Vistalla varustettu läppäri käytössä niin ei siitä tullut oikein lasta eikä p**kaa. Arvot päivittyy ehkä kerran 5-10 sekunnissa ja poukkoillee melko vallattomasti.

Ajattelin ihan mielenkiinnosta kokeilla pelaako perinnetyyli paremmin vai huonommin. Maalaisjärjellä ajatellen luulisi mittarilla pelaavan tarkemmin kun mittarissa on oma letku joka kurkulle - ei sotke 2 muun kurkun säädöt niin pahasti touhuja.

Ei tapahtunut mitään kummempaa vaikka MAP sensorin nyppäsi sähköineen päivineen pois pelistä. Tyhjäkäynti ehkä putosi 100-200 rpm matalammalle ja vikavalo syttyi (joka tosin syttyisi joka tapauksessa kun lämpötila-anturikin on irti), muuta eroa en huomannut.

Hienosti toimi synkkauksessa toi Carbtune, jos TuneBoyhin vertaa. Homma kohdillaan minuutissa, kun TuneBoylla räpeltäessä meni aikaa ja ei oikein osunut tasapaino sittenkään vimpan päälle kohdalleen.
thumbs-up.gif

Back