Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiitokset vinkistä, mutta Kellokoski on vähän turhan kaukana. Mielummin tosiaan tilaan sitten suoraan Morganilta kotiin, jos tilailuksi menee.Ootko kysyny tuolta?
Ite tilasin suoraan Morganilta, josta tuli nopeasti, halvalla ja suoraan postiluukusta sisään.
Huomenna selviää saako ECU hepulin vai ei. t595.net porukka on alipainemittareilla kyllä synkkaillut 1050 laitteita joten ei se pahasti voi kompastella. Jos MAPilta ottaa sähkönkin pois niin luulisi rauhoittuvan.Trumppa ei saata tykätä, jos napsii MAP anturin letkut irti mittarin kytkemiseksi. Itse olen ihan Tuneboylla katsonut synkan. Sama systeemi tehtaan testerilläkin.
Ei tapahtunut mitään kummempaa vaikka MAP sensorin nyppäsi sähköineen päivineen pois pelistä. Tyhjäkäynti ehkä putosi 100-200 rpm matalammalle ja vikavalo syttyi (joka tosin syttyisi joka tapauksessa kun lämpötila-anturikin on irti), muuta eroa en huomannut.Trumppa ei saata tykätä, jos napsii MAP anturin letkut irti mittarin kytkemiseksi. Itse olen ihan Tuneboylla katsonut synkan. Sama systeemi tehtaan testerilläkin.