• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Minkälainen kypäräpuhelin järjestelmä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rimpjar
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Minkälainen kypäräpuhelin järjestelmä

Niin nyt ollaan minulle vieraalla alueella. Pitäisi hommata Shuberth c3 ja hjc r-phamax kypärien välille jonkinlainen
kommunikointi järjestelmä ettei emännän tarvi aina kun on asiaa koputella olkapäälle.
Chubertiinhän saa sen radiokauluksen mutta mikä sitten hjc:hen, siis samalla pyörällä liikutaan.
Kiitoksia etukäteen ja vielä jos semmoinen järjestelmä että ei taas pala monia satoja euroja.

Se shupertin kaulus ei ole mikään kaksinen tuote käytettävyydeltään...

senan smh5 saa sopimaan muistaakseni molempiin.
Tai sena smh5 fm jos haluaa radiota kuunnella ajaessa.

Itse laittelin viikolla InterPhone F4s C3.een ja pelaa hyvin. Vaimolla Shoei Neotec ja siihen sain ihan OK paikalleen.

Tuolta tilasin, halvin kauppa mitä itse löysin ja tulee todella nopeasti.

Itsellä kaverin kanssa käytössä outolintu: pienet pmr-radiot ja kurkkumikrofonit. Etuina äänen selkeys, paristoilla toimii joten aina saa lisää virtaa kunhan kauppa on lähellä ja melko edullinen ratkaisu.

Back