• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Minkä ostaisit näistä?

Minkä ostaisit näistä? -

• Hayabusa

Ääniä: 1 25,0%
  • B-King

Ääniä: 1 25,0%
  • FZ1-S

Ääniä: 2 50,0%

• Ääniä yhteensä
    4
Eli jos saan nykyisen (Thunderace) myytyä, niin kiinnostaisi ostaa UUSI pyörä. Jokainen edellä mainittu olisi kiinnostava. Hayabusaahan kaikki kehuvat, ja jotenkin se kiinnostaisi hurjan luonteensa vuoksi. B-Kingistä ei varmaan tarvi hirveesti kirjoittaa, sehän on KINGI. Toisaalta sen "ominaisuudet" kylmemmällä kelillä arveluttavat. Fasu ois "järki" ostos, mutta jotenkin "luonnoton". Hinnoissahan ei suuria eroja ole, joten sekään ei auta valintaa. En aja miljoonia kilsoja kesässä, about 7-10tkm, mutta toisaalta kelillä ku kelillä tulee ajettua, sekä kiitos vuorotyön, ympäri vuorokauden mennään työmatkat. Laittakaa jotain perusteluja, kiitos!

Noista koeajanut Busan ja B-Kingin uusimmat mallit ja ehdottomasti noista kahdesta Hayabusa. Noin 10x vakuuttavampi laite. Olisi alla jos sanktiot ylinopeuksista olisivat vetomiesten vaatimalla tasolla.  
wink.gif

Tosin jos olisin tuolla budjetilla liikkeellä ja työmatka ym. laitetta hankkimassa niin käytetty Moto-Guzzin Griso 8V olisi varmaan mun valintani.

Tehoa pitää olla vähintään 150 heppaa, ja kaverilla on yksi moto-jussi ollut uudesta asti, ja minulle ei tule sellaista. Eikä tosin hänellekkään toista. Mutta viitsisitkö valaista vielä lisää tuota B-King vs. Busa

Tosin jos olisin tuolla budjetilla liikkeellä ja työmatka ym. laitetta hankkimassa niin käytetty Moto-Guzzin Griso 8V olisi varmaan mun valintani.
Miksi ihmeessä käytetty? Käyttämättömänkin saa kohtuulliseen hintaan

Vähän kiinnostais...
inlove.gif

Joo - jos ajaa pitäis "kelissä kuin kelissä", niin katettu tai edes osakatteellinen pyörä vaikuttaisi paremmalta, eli B-king tippuis ehkä pois? Busa vs. FZ1? Itselläni varmaan ajoasento / koeajon tuntuma ratkaisisi valinnan. Busassa toki enemmän "särmää". Mopon ostoa ei kai pitäisi järkiperäistää liikaa, tai ainakaan mulla se ei toimisi tällaisen hankinnan kohdalla.

Mutta viitsisitkö valaista vielä lisää tuota B-King vs. Busa
No mä olen 184cm ja pitkät koivet. B-King ei sovi lainkaan mun kropalle, eli en saa jalkoja millään järkevästi siihen. Kokonaisuus tuntui jostain syystä heppoisemmalta ja laatu huonommalta. Etupää niiasi jarrutuksissa syvään ja moottorikaan ei tuntunut lainkaan yhtä helpolta ja hienolta kuin Hayabusassa. Bussista en keksinyt koeajon jälkeen mitään vikaa. Tai sen, ettei se sovi mulle Suomeen...

Miksi vähintään 150hv? Mä siirryin 143hv -> 58hv ja hommaan tuli lisää nautintoa.

Taas niitä makuasioita, mutta sohaistaan sen verran pesää, että missään nimessä oma valintani ei oli Busa tai B-King!

...ja juuri tuon makuasian johdosta! Kumpikaan ei miellytä omaa silmäpariani yhtään, rumia kuin entiset itä-blokin kuulantyöntäjän naikkoset. Aivan sama miten paljon tehoa jne... mutta kiitos ei!

Jos asia ei olisi rahasta kiinni, niin Ducati 1098 tai MV Augusta F4, ja vain sen takia että saisi välillä ajaa yksinkin. Nykyisin emäntä on niin innokas istumaan kyydissä, että kiipeää aina takaritsalle, jos vähääkään vihjaisen että lähden heittämään lenkin  
nixweiss.gif

...niin ja thunderace on nykyinen fillari
smile_org.gif

no B-King tietysti!
Sillä voi nauttia ajamisesta jopa alle 200km/h nopeuksissa, eikä oo pakkausmuoveissa
062802moto_prv.gif

En ostais noista mitään. Harmi, kun äänestyksessä ei ole tällaista vaihtoehtoo  
wink.gif

Edit, ainiin se perustelu: Kauheita lehmiä kaikki noi.

Pippelini on niin pieni, jotta kyllä toi räyhäkäs Kingi ois varmaan kova.

Niin, ei ollut sarkasmia, joten Kingimiehet älkää kelatko kohdatessa ylitseni.

Taas niitä makuasioita, mutta sohaistaan sen verran pesää, että missään nimessä oma valintani ei oli Busa tai B-King!

...ja juuri tuon makuasian johdosta! Kumpikaan ei miellytä omaa silmäpariani yhtään, rumia kuin entiset itä-blokin kuulantyöntäjän naikkoset. Aivan sama miten paljon tehoa jne... mutta kiitos ei!

Jos asia ei olisi rahasta kiinni, niin Ducati 1098 tai MV Augusta F4, ja vain sen takia että saisi välillä ajaa yksinkin. Nykyisin emäntä on niin innokas istumaan kyydissä, että kiipeää aina takaritsalle, jos vähääkään vihjaisen että lähden heittämään lenkin  
nixweiss.gif

...niin ja thunderace on nykyinen fillari
smile_org.gif
OT:

Miten näissä on näin helvetin iso hintaero?  
withstupid.gif

F4

Jos tuon tyylistä pyörää olisin hankkimassa, niin itse kääntyisin K1300R:n puoleen. Tuosta kolmikosta varmaankin Kingi.

E: perustelut. Fazu ei osunut omaan kouraan lainkaan kun sitä kokeilin. Kingissä on vähän oikeaa fiilistä, muttei sekään oikein sytytä. Bussi puolestaan ei käänny mihinkään eikä muutenkaan ole mun tyylinen laite. Toi bemari ois suurinpiirtein yhtä ruma kuin omistajansa, joten se sopis kuin nakutettu. Tykkäsin sen ajettavuudesta, vaikkei sekään mikään vikkelä kääntymään ollut. Työmatka ja cruisailuajoon keppiveto ois ihan kiva, samoin kuin absit, ESA, kahvalämppärit yms heebelit jotka bemariin tulee mukaan.

Kyllä mä B-Kingin ostasin Gixxerini kaverix mielellään, jos nyt olis sellanen tilanne. Ainoana pyöränä menis sitten Hayabusa...
inlove.gif
Muttei oo Gixxerin voittanutta omalla kohdallani...
bowdown.gif

Todetaan täysin turhana postauksena etten osaa kuvitella mitään olosuhdetta missä edes harkitsisin minkään noista ostoa.

Back