• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Minivilkut + rekisteriteline Bläkkäriin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sini-68
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kertokaa, oi viisaat ja kokoneet mistä minivilkut ja sirompi rekkariteline Bläkkäriin. Mielellään sellaiset, että suht helppo asentaa ja koppalakit ei marise (tosin marinat ei paljoa hetkauta). Ja saisi vaivatta tilattua Suomen alueelta. Tänks jo etukäteen avusta.
smile_org.gif
bowdown.gif

No tuota voin suositella motoplaza
Tiiä sit onko vilkkuja sun makuun..
Joo mut asiallista ja nopeaa toimintaa,perjantaina tilasin vilkut tuolta ja tänään(keskiviikkona)jo postissa :DEikä oo mun mielestä ees pahemmi hinnan kirossa..

Tai  koko undertray ja vilkut siihen kiinni...tästä
Toihan oli hyvän näkönen. Laittasin itellekki, mutta varasin jo itelle ens kauelle 1000RR repsol värillä, siinä tuli kaupan päälle sirompi perä  
biggrin.gif
tounge.gif
biggrin.gif
Joo + että tilaappa tuommonen undertray ja laita vilkut tuolleen + rekisterikilpi siihen eteen... Näkyvyys täysi 0!!! No sivuille näkyy... Nimim.kokemusta on.
wink.gif
Justiin pähkäilen tässä että minne hemmettiin tuon rekkarin heivaa tuosta edestä, tai vaihtoehtoisesti minne vilkut että näkyy jonnekkin...
omg.gif

Mun mopottimessani on yhdenlainen vaihtoehto, tosin tilattu Kanadasta...

http://www.moottoripyora.org/kuva-al....3&pos=2
Tuo Magnan versio näyttää kerrassaan hyvältä. Jos vaan viitsit, laita infoa mikä firma Känädässä ja jos löytyy sivustoa tms. mistä voi kyseistä härpäkettä katsoa/tilata. Kiitos.  
smile_org.gif
Edellinen omistaja on kuitin mukaan tilannut tuon Kanadasta Mototeckiltä ja paketti on sisältänyt undertrayn, valot ja vilkut. Maksettavaa oli kertynyt pikkasen vajaa 400 euroa.

Tuo Magnan versio näyttää kerrassaan hyvältä. Jos vaan viitsit, laita infoa mikä firma Känädässä ja jos löytyy sivustoa tms. mistä voi kyseistä härpäkettä katsoa/tilata. Kiitos.
smile_org.gif
Edellinen omistaja on kuitin mukaan tilannut tuon Kanadasta Mototeckiltä ja paketti on sisältänyt undertrayn, valot ja vilkut. Maksettavaa oli kertynyt pikkasen vajaa 400 euroa.
Löytyi Mototeckin sivuilta kyseinen tuote. Hinta 299,99 taalaa. Linkkiä en nyt laittanut, linkistä tuli hirviö.
biggrin.gif

Puuhastelet ite sen. Tulee just semmonen ku haluat, tai sitten ei sinne päinkään.  
tounge.gif
Ai mää vai?  
biggrin.gif
Jeesusteippivä + pahviläpyskä päällystettynä kontaktimuovilla. Tosi hieno.  
biggrin.gif
tounge.gif
Ei ainakaan tulis samanlaista vastaan!
Ja kestävyys sitä luokkaa, että voisi joka viikko tehdä uudenlaisen ja -mallisen.  
tounge.gif
Toinen hyvä ja HALPA vaihtoehto olisi laittaa teipillä vaan kilpi kiinni pyörään ja vilkut sinitarralla.  
thumbs-up.gif

smile_org.gif
MagnaMan, millaiset polttimot sulla noissa takavilkuissa? Ja millainen on näkyvyys?

Alunperinhan Mototeckin satsin vilkut on sellaiset pikkutuikut(taitaa olla sullakin paikoillaan?) joilla ei oikein Suomen liikenteessä pärjää...

Itse olen ympänny omaan Bläkkäriin takavilkut takakatteen ilmanpoistoreikiin, mutta niissäkin on onkkelma ettei normaali 21W polsa paljoa näy.

Suunnitteilla onkin lediteknikkaa...;)

Back