• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Minimotoilua pk 6.2.2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja piipu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
jälleen minimotoilua tiistaina 6.2.2007,klo:19.00 alkaen täällä

hinta 16e/10 min....omista kamoista messii vaikka kaik jos siltä tuntuu...ite otan hanskat,kypärähupun,kenkulit....

ilmotan täällä taas viimeistää tuntia ennen jos vuoro menny(tilalle tullu kartingia) tai siirtyny....ja niille laitan tekstaria joiden numerot mulla on.... ja sit eiku
062802moto_prv.gif

Hmm. Pääsen 17.45 duunista itäkeskuksesta. Minnehän sitä kannattais tulla?
Tuu Jokrubussilla tai Metrolla/junalla vaikka Haagaan niin otan sut sieltä kyytiin. Voisin muuten tulla hakeen sut vaikka itiksestä, mutta mulla menee aikataulu vähän kireeksi liikkeellä lähdön kanssa. Paluukyyti järjestyy kotiovelle asti
biggrin.gif

Ihmettellään nyt kuitenkin ääneen, että tuleeko kukaan sattumoisin itiksen suunnalta autolla?

Joo tehään niin, jos muita vapaaehtosia ei löydy
smile_org.gif
Mitenkäs olisi, jos tulisit minun kyydissä. Asun siinä ihan lähellä.
Tule vaikka siihen INHO-centerin vireen ... siihen jäätelökiskalle
taikka Carrolsin viereen .. nääs .. missä niitä kaffiloita onpi ..
Ajattelein tulla sinne ajomestaan hetkeksi kuikuilemaan ..
jos sopii .. ?

heh...tässä nyt kävi sillein et en pääse mitenkää tänne ilmottelemaan jos vuoroa ei ole....duunissa menee luultavasti puol seiskaan ja duunin kone kaput ..onneks mul on suurimman osan puh numerot....laitan vaikka jensille viestiä jos ajo siirtyy tai sitä ei ole ollenkaa...ja toivon et jens pääsis sit koneelle...
biggrin.gif

Back