• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Minimotoilua pk 30.1.2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja piipu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
do dii taas motoilua tiistaina 30.1.2007 täällä
klo:18.00 lähtien...10 min/16e

ilmottelen täällä jos vuoro menny/siirtyny...jne...

omista kuteista kengät ,hanskat...vois olla bueno...
062802moto_prv.gif

uudetki rohkeesti mukaan....kannattaa kokeilla ..muuten ei voi tietää tykkääkö....ja ei tartte pelätä olevansa hidas...kyl mä aina edustan sitä hitaimman virkaa...ja hauskaa on silti....
062802moto_prv.gif

Mä mielelläni tulisin mukaan. Mutta tartteisin kyydin Vantaalle Ruoholahdesta. Että Miten ois saisko keltään kyytiä pummattua?

Mä kai voisin ehkä kans tulla
tounge.gif
,
mut mulla on myös tuon logistiikan kanssa pieniä ongelmia huomenna = eli tarttisin kyydin
Jos kelju tuut niin tuon vihdoinkin sen takarattaan.

mä pääsen viideltä duunista...eli hyvinki kerkeisin hakea keljua ja jensiä...mut sit on pikku pulma löytää sinne mist teiät pitää hakea....siihen ettimiseen voi hyvinki mennä pari päivää...
biggrin.gif
mut voinhan mä yrittää jos kukaa muu ei lupaudu hakee
blush.gif

mä pääsen viideltä duunista...eli hyvinki kerkeisin hakea keljua ja jensiä...mut sit on pikku pulma löytää sinne mist teiät pitää hakea....siihen ettimiseen voi hyvinki mennä pari päivää...
biggrin.gif
blush.gif
Kyyti kyllä kelpaa. Oothan sä taksilla käyny tässä taloyhtiön pihalla pleikkaskabailun jälkeen eli reitin pitäis olla tuttu.
Laitan kuitenkin privalla kartan/osoitteen, jos muisti sattuu pätkimään.

biggrin.gif
blush.gif
Kyyti kyllä kelpaa. Oothan sä taksilla käyny tässä taloyhtiön pihalla pleikkaskabailun jälkeen eli retin pitäis olla tuttu.
Laitan kuitenkin privalla kartan/osoitteen, jos muisti sattuu pätkimään.
aa no kyll mä ainaki sinne päin osaan ajaa
biggrin.gif
mä luulin et sut pitää duunista hakea...
biggrin.gif
eli mä tuun hakee hienolla punasella ratsullani....

Tällä kertaa jätän väliin.
bawling.gif

Asikaisen ja Tolppolan matsit livenä vievät voiton.
buttrock.gif

Tulkaa pe-su   :orgmp:-messuille kertomaan kuinka meni. Olen joka päivä osastolla 6 C 13.

Hep mä,mä ja mä
sport05.gif

Jos vihdoinkin sais mopon jossa toimii ajanotto.
Se on sit musta, punainen tai sininen. Tai ainakin niissä viimeksi ponderi toimi. Oranssissa ei toiminut.
Tää on kai vähän lapsellista, mut mä haluun hiilarimopon kun se meni ärräpäällä niin kovaa. (vähän sama asia kuin pikku poikana tuli aina nuolaistua isointa jäätelöpalaa jakamisen jälkeen, ettei pikkuveli vain ottaisi sitä
tounge.gif
)

Hep mä,mä ja mä  
sport05.gif

Jos vihdoinkin sais mopon jossa toimii ajanotto.
Se on sit musta, punainen tai sininen. Tai ainakin niissä viimeksi ponderi toimi. Oranssissa ei toiminut.
Tää on kai vähän lapsellista, mut mä haluun hiilarimopon kun se meni ärräpäällä niin kovaa. (vähän sama asia kuin pikku poikana tuli aina nuolaistua isointa jäätelöpalaa jakamisen jälkeen, ettei pikkuveli vain ottaisi sitä
tounge.gif
)
Viimeks ajoin tokan setin punaisella, ei toiminu silloin
bawling.gif

kiitoksii kaikille...oli huippua...
bowdown.gif
yks mopo hajos ihan itestään...kukaan ei kaatunu eikä muutenkaa töpeksiny...
wink.gif

nii ja kolme uutta tulokasta...hienoo....
062802moto_prv.gif

Back