Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyyti kyllä kelpaa. Oothan sä taksilla käyny tässä taloyhtiön pihalla pleikkaskabailun jälkeen eli reitin pitäis olla tuttu.mä pääsen viideltä duunista...eli hyvinki kerkeisin hakea keljua ja jensiä...mut sit on pikku pulma löytää sinne mist teiät pitää hakea....siihen ettimiseen voi hyvinki mennä pari päivää...mut voinhan mä yrittää jos kukaa muu ei lupaudu hakee![]()
![]()
aa no kyll mä ainaki sinne päin osaan ajaaKyyti kyllä kelpaa. Oothan sä taksilla käyny tässä taloyhtiön pihalla pleikkaskabailun jälkeen eli retin pitäis olla tuttu.mä pääsen viideltä duunista...eli hyvinki kerkeisin hakea keljua ja jensiä...mut sit on pikku pulma löytää sinne mist teiät pitää hakea....siihen ettimiseen voi hyvinki mennä pari päivää...mut voinhan mä yrittää jos kukaa muu ei lupaudu hakee![]()
![]()
Laitan kuitenkin privalla kartan/osoitteen, jos muisti sattuu pätkimään.
Laitoin Privaamä pääsen viideltä duunista...eli hyvinki kerkeisin hakea keljua ja jensiä...mut sit on pikku pulma löytää sinne mist teiät pitää hakea....siihen ettimiseen voi hyvinki mennä pari päivää...mut voinhan mä yrittää jos kukaa muu ei lupaudu hakee![]()
![]()
Se on sit musta, punainen tai sininen. Tai ainakin niissä viimeksi ponderi toimi. Oranssissa ei toiminut.Hep mä,mä ja mä![]()
Jos vihdoinkin sais mopon jossa toimii ajanotto.
Viimeks ajoin tokan setin punaisella, ei toiminu silloinSe on sit musta, punainen tai sininen. Tai ainakin niissä viimeksi ponderi toimi. Oranssissa ei toiminut.Hep mä,mä ja mä![]()
Jos vihdoinkin sais mopon jossa toimii ajanotto.
Tää on kai vähän lapsellista, mut mä haluun hiilarimopon kun se meni ärräpäällä niin kovaa. (vähän sama asia kuin pikku poikana tuli aina nuolaistua isointa jäätelöpalaa jakamisen jälkeen, ettei pikkuveli vain ottaisi sitä)![]()
Mulla taas on toiminut yleensä punaisessa ajanotto... sinisessä ja hiilarimopossa ainakin toimii!Viimeks ajoin tokan setin punaisella, ei toiminu silloin![]()
Yezvuoro vapaa...eikumä haen jensin ja keljun....![]()