Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
heh....kysyin niiltä...ei onnistu huomenna ajo omalla pyörällä....ja tämä henkilö sano että ei sillon 20 päivääkää sais vuokrata niitten mopoja...mut se toni tietää parhaiten ja se oli kipeenä....Voiskohan niiltä sediltä kysyä, että voiko siellä ajaa omalla mopolla samaa aikaa?
Kun kerran www.50.fi ajosessiossakin saa vuokrataa noita talon mopoja ja niillä ajella omien laitteiden seassa niin miksikäs se ei kävisi myös tässä yhteydessä?
Sitten noi vuoroa järkänneet www.50.fi tyypit ovat saaneet väärä infoa?heh....kysyin niiltä...ei onnistu huomenna ajo omalla pyörällä....ja tämä henkilö sano että ei sillon 20 päivääkää sais vuokrata niitten mopoja...mut se toni tietää parhaiten ja se oli kipeenä....
Mä en kyllä näe tuossa mitään eroa, jos siellä ajelis omalla mopolla mukana.sanoi:muuta eroa en huomannut ku että huomenna ei sen takia saa tulla omalla pyörällä koska rataa ei ole suljettu muulta toiminnalta..niinku 20 päivä on.....![]()
On, oranssi on hyvä väri!! näyttää vähän kotariltasanoi:jens muuten hyvän värinen toi sun motos![]()
enemminki luulen et se puhelimessa ollu jätkä ei ollu saanu tietää viimisintä tietoaSitten noi vuoroa järkänneet www.50.fi tyypit ovat saaneet väärä infoa?
Ainakin heidän tiedotteessaan/mainoksessa minimotovuorosta lukee, että vm-kartingista voi kysellä vuokramopoja.
Tiedä siitä sitten, taitaa riippua vähän keneltä "henkilöltä" asiaa kysyy.
Joo-o... Mä oon ehkä vähän tyhmä kun en tuota kartingministereiden ja -poliitikkojen puhetta millään ymmärrä...mut joka tapauksessa vaik sillon sais vuokrata niitten vehkeitä.... ni huomenna ei saa ajaa omalla koska rata ei ole suljettu......rupee kuulostaa ministereiden touhulta ....ei päätä eikä häntää...![]()
sää taidat olla aina töissä...Miks kaikki leikkii aina sillon kun mä oon töissä?!?![]()
Mun täytyy sit vaan satsata perjantaihin![]()
yritetään tiistaita *wink wink*Jollain tääkin harrastus on kustannettava... Tänään olis ollu vapaata, mut ei niin eiEns viikolla vapaalla ma ja ti *WinkWink*![]()
mitä nyt sivukorvalla kuunellu poikien juttuja....Offtopiciksi menee, mutta pakko kysyä jensiltä millaseen rahaan tuollainen pikkumopo irtoais jos olis kiinnostunu moisesta?
ai se oli niin kalliseiks toi Jenssin mopotin ollu 990 € + ne motovanteet + renkaat viel päälle erikseen....
Halpoja kiinalaisia Samuraita, Fudea ym. saa 500e:llä, mutta kestävemmät (Pitpro, Thumpstar) mopot joihin saa hyvin varaosia kustantaa tonnista ylöspäin aina viiteen tonniin saakka.Offtopiciksi menee, mutta pakko kysyä jensiltä millaseen rahaan tuollainen pikkumopo irtoais jos olis kiinnostunu moisesta?