• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Millaset ajolenkkarit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja b_tommi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
vaihtuu päivittäin
Olen tossa harkinnu investoida sellasiin vapaa-ajan ajokenkiin. Onko ehdotuksia/ suosituksia. Mitään taivashintoja en pysty maksamaan mut siinä satkun kieppeillä varmaan mennään...

Olin hiukka ajatellu OXTARin ADRENALINE monoja
nixweiss.gif

Tuollaisia Oxtarin monoja katselin joskus, näyttivät mukavilta ja hinta oli muistaakseni siinä 120e kieppeillä.

Jep, saatavuus taitaa ollakin sitte toinen asia.
Ite oon yrittän metsästää noita ja Free spirittejä mut ei löydy, ainakaan sopivia.
Tietäiskö joku mikä nettifirma myis noita kyseisiä slopoja?

Stormilla kävin sovittelemassa Dainesen Dr. Jekyllejä, ja oli ne ainakin jämäkän tuntoiset kengät. Vettä ei kuulemma pidä.. eivät edes yritä valehdella että ne pitäisi. Mutta jospa ne sitten vaikka vähän "hengittäisi".

Tilasin Stormilta netistä Dainesen Ago Estivat mustana.
Pidän niitä tyylikkäinä ja hyvinä vapaa-ajan kenkinä. Käytän paljon työkenkinäkin. Mutta ajokenkinä en henno niitä juuri käyttää. Ehkä pari maitokauppareissua olen tehnyt.

Vettä eivät pidä. Toisaalta taasen eivät haudo jalkaa. Ovat erittäin hyvät jalkaan.

Ja tuleepahan mp-henkeä vähän pukeutumiseen muulloinkin, kuin mopoillessa.
biggrin.gif
Dainese

Dainesen Dr. Jekyll kengät on ollu hyvät ja toimivat, mut ei ne mitkään kumisaappaat o.

Kun pitää tarranauhat auki, on kengät melkein tavallisten kenkien tuntuiset.

Osaako kukaan sanoa kokemuksesta miten hyvä noilla ajopopoilla on kävellä?
Nuo hankkiman Dainesen Ago Estivat ovat mitä parhaimmat kävelykengät. Toimivat myös työkenkinä, koska ovat niin hyvin ilmastoidut, etteivät jalat haudu niissä.

Tein juuri viikonloppuna työmatkan, jossa ne olivat ainoat kenkäni. Hyvin toimivat joka tilanteessa (tosin siis jouduin kulkemaan kaverin kotilolla kun mopo hajosi ed. päivänä ennen lähtöä)

Ajotarkoitukseen ne sopivat mielestäni huonommin kuin muuhun käyttöön, koska ajokengissä olisi hyvä olla nilkkoja suojaavat varret.

Back