• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Millainen suoja magneetin ja tankin väliin,

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja iitu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jeps, eli otsikossa tulikin jo se kysymys:

Millainen suoja magneetin ja tankin väliin, ettei tankkilaukku naarmuta?
Kun se tankkilaukku ehkä pikkusen siinä liikkuu tuulen takia.

Ja sit tietty jos joku tietäis jonku pikkuruisen laukun mihin saa A4 kartan näkyviin, niin semmonen ois kiva kans
smile_org.gif

Kiitos!

Tuosta tankin suojauksesta on ollut täällä juttua aika vasta.

Itse olen käyttänyt säämiskää ja liukuestemattoa. Molemmat ihan toimivia. Paras (ja kallein?) taitaisi olla Quick-Lock -systeemi, klicks?
Tuo Bags-Connectionin Quick-Lock on erittäin toimiva. Olen itse ollut kyllä tyytyväinen, ei ole tarviinut katua, että sijoitti vähän enemmän. Pysyy nätisti paikallaan painavammassakin lastissa - itsellä ollut mäyräkoiran verran bisseä kyydissä.

Jeps, eli otsikossa tulikin jo se kysymys:

Millainen suoja magneetin ja tankin väliin, ettei tankkilaukku naarmuta?
Kun se tankkilaukku ehkä pikkusen siinä liikkuu tuulen takia.

Ja sit tietty jos joku tietäis jonku pikkuruisen laukun mihin saa A4 kartan näkyviin, niin semmonen ois kiva kans
smile_org.gif

Kiitos!
Ei laukku yleensä naarmuta, mutta hiekka ja moska kyllä. Oma taktiikka on se, että tankkilaukussa on arvokkaimmat kamat joten se tulee otettua irti aina tauoilla. Samalla tarkistus siitä, ettei tankissa tai laukussa likaa.

Mulla ois ylimääräinen pieni ja täysin käyttämätön Vanuccin tankkilaukku  , mutta A4 ei karttataskuun aivan mene
blush.gif
Kyllä siihen se A4 pitäis mahtuu että minä viitsin ostaa. Kiitos kuitenkin tarjouksesta
smile_org.gif

Noita suojausjuttuja pitääkin sitten tutkia.

Ensin ajattelin heittää siihen väliin vaan jonkun kankaan palasen, mutta en ole varma auttaako se asiaan. Ei nyt tartteis olla kummonenkaan systeemi, kun ei se tankkilaukku siinä ole kuin pakosta ja harvoin.

Ja jos täällä tosiaan on jo keskustelua aiheesta, niin saa linkittää. Tämä puusilmä ei vaan oo semmosta keskustelua nähny
smile_org.gif

Se on aivan yhdentekevää mitä tankin ja tankkilaukun välissä on, jos ne paskat jää edelleen myös. Eli kaikki irralliset matot, liinat jne turhia jos irroitellaan.

Tankslapper on toimiva idea, kun kerran pinta puhdistetaan huolella ennen sen laittoa.

Hyvin on palanen liukuestemattoa (sellaista verkkoa) pelannut jo useamman vuoden , ei ole naarmuja tullut.
Mattopalan hinta noin 1,5€

Back