• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Miksi harrikkakuskin lapanen ei nouse?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja claymore
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Voi voi sentään ja huh huh!!! :;):Miksi te harrikkakuskit ette halua, tai teitä ei kiinnosta tervehtiä iloisesti moikkaavaa muoviluotikuskia??
Tänäänkin tuli tuo asia monta kertaa todettua! Hävettääkö teitä? vai katsotteko olevanne "ylimotoristeja" suurine työkalulaukkuineen?...niin onhan ajaminen tuolla pääsiäismunapäiden ja puusilmien seassa, ainakin tänään vaarallista, joten eipä taida ollakaan uskallusta irrottaa sitä lapasta tangosta!!...Mutta minä moikkaan silti aina ja kaikille, jopa invamopokuskillekin!!!!
062802jumpie_prv.gif
buttrock.gif

Tätä olen itsekin miettinyt. Onkohan taustalla jonkinlainen vittu mä mikään sun kaveri oo asenne ??
Eikai nyt sentään ? Aikuisiahan tässä kai ollaan......

Moikkailen kyllä tästä huolimatta.

-k-
singledero.gif

Voi voi sentään ja huh huh!!! :;):Miksi te harrikkakuskit ette halua, tai teitä ei kiinnosta tervehtiä iloisesti moikkaavaa muoviluotikuskia??
Tänäänkin tuli tuo asia monta kertaa todettua! Hävettääkö teitä? vai katsotteko olevanne "ylimotoristeja" suurine työkalulaukkuineen?...niin onhan ajaminen tuolla pääsiäismunapäiden ja puusilmien seassa, ainakin tänään vaarallista, joten eipä taida ollakaan uskallusta irrottaa sitä lapasta tangosta!!...Mutta minä moikkaan silti aina ja kaikille, jopa invamopokuskillekin!!!!
062802jumpie_prv.gif
buttrock.gif
Ootko käyttänyt puutarhajyrsintä yhdellä kädellä?
bawling.gif

Mitens tän nyt selittäis.... tosiharrastajat ja ekasta moposta lähtien vannoutuneet harlikkakuskit eivät välttämättä moikkaa,
koska japsipyörät ovat aina olleet sääntöjen/ aatteen mukaan naisten mopoja. Se on vaan iskostunut päähän. Tällaisen tosikuskin tunnistat helposti vähän öljynnuhruisista farkku/nahkakamoista. Triumph, Ducati ym muille, ei japsimopille, lapanen kyllä nousee heiltäkin.

"Uusio" eli kravattikaulaharlikkakuskit kyllä moikkaavat; heille harlikka on vaan mottoripyörä siinä missä muutkin.
nixweiss.gif

Sitten on se kolmas ryhmä, jotka ei tajua moikkausta elekielellä, jos eivät kuule sanaa MOI.

Tämähän on sitten vain mun käsitys asiasta; ei siihen mitään sen kummempaa mun mielestä liity. Jos olen aivan pihalla, niin saa oikaista.....
033102beer_1_prv.gif

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back