• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Miksei kuskille ole selkänojaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mammutti
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Pakkokos sitä on prätkällä ajaa
ghostface.gif
Suuri maxi-skode alle ja jo löytyy leviää leposoffaa kunnon selkätuella
sport05.gif

Muutenkin rupeaa tuo skode-puoli olemaan jo hiukka toista kuin Vespojen kulta-aikaan. Nyt kun parhaimmissa kivutaan jo yli 850cc moottoritilavuuksiin niin lienee aika harkita asenteen vaihtoa - aivan kuin nuhapumppu, nokivasara vs. nykyaikainen commonrail-diesel
smile_org.gif

Miksi ei jos pyora sellainen etta ajoasento takakeno? Mika paha siina? Joku kyyky ei tarvia kun ajaa ass higher than head mutta custom tai touring? Tama kumma paikka, kun joku kysyy joku idea heti haukutaan tyhma ja homo tai osta auto. Ei kovin suvaitseva henki, ei.

Mulla oli tuommoinen bemarin cruiseri joskus. Mukavahan tuo selkänoja oli ja tuli aina ajeltua takapenkki pystyssä.
torsten3.jpg

Miksi ei jos pyora sellainen etta ajoasento takakeno? Mika paha siina? Joku kyyky ei tarvia kun ajaa ass higher than head mutta custom tai touring? Tama kumma paikka, kun joku kysyy joku idea heti haukutaan tyhma ja homo tai osta auto. Ei kovin suvaitseva henki, ei.
??
confused_orig.gif
    haukkuviestit johon viittaan poistunut
Ok. Mä hiukan ihmettelin noinkin selvää viestiä
biggrin.gif

Mutta se jäi epäselväksi, että mihin pyörään sitä itse kaipailit mutta et (vielä) löytänyt?
kawa z750s. satula on tehty kahdelle, aika loivasti nousee taakse ylöspäin, ei mun mielestä kovin hyvin pidä kuskia kovassa kiihdytyksessä.

tästä muuten toiseen kysymykseen; jotkut täällä kertoo että kiihdytyksessä 'kädet venyy' - ajatteko kiihdyttäessä kädet suorina ja selkä pystyssä? mä olen tottunut nojaamaan eteenpäin, puristamaan polvilla ja rentouttamaan kädet, 'ajo hanskassa' oppien mukaisesti. onkos tää 'nössötyyli'... monet liikenteessä näyttää hurauttavan koreesti pää korkeella... meitsi amatöörinä yrittää välttää sitä kahvan tahatonta kiertämistä kiihytyksessä, junou...

toi kommentti maxiskootterista taitaa osua tähän nilkkaan... voipi olla että meikäläiselle sellane sopis paremmin... seuraavassa pyörässä tehoja on joka tapauksessa enintään puolet nykyisestä...

toi kommentti maxiskootterista taitaa osua tähän nilkkaan... voipi olla että meikäläiselle sellane sopis paremmin... seuraavassa pyörässä tehoja on joka tapauksessa enintään puolet nykyisestä...
Oma exäni oli Honda NTV650 Revere ja nykyinen selviää allekirjoituksesta. Vaihtoa en ole kertaakaan katunut, päin vastoin. Nyt ei Kehä I:n ruuhkissakaan enää ihan niin paljoa
mad.gif
kun ei tartte kytkimen ja vaihteiden kanssa leikkiä - rauhallisesta splittauksesta saatu reilun 200e lasku oli mielestäni vähintäänkin riittäävän suuri lahjoitus munkkirahastoon
talktohand.gif

Menopuoli nyt ei tietenkään ole läheskään yhtä räväkkää kuin prätkällä, mutta kyllä tuollakin kerkiää. Huiput riittää hyvin sakkoihin motarillakin, jopa raskaassa matkavarustuksessa. Mutta makuasioitahan nämä ovat ja voin kertoa vain omalta kohdaltani. Toinen tykkää äitistä, toinen tyttärestä - ja kuulemma joku jopa molemmista
biggrin.gif

Back