Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.
Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
No perskules, eikös niitä ole jo muutama markkinoilla. Ihan vähän aikaa sitten oli jossakin lehdessä juttua.
Ja Gileralta tulee kait kohta se 850 kuutioinen kolmipyörä skootteri.
Niin miten aiot pääasiassa ajella? Nautiskella mutkateitä, keulia kaupungissa tai ajaa pitkiä matkoja? Paljonko pitää olla tehoa? Onko ulkonäkö tärkeä vai äänet? Mainitset kalliita pyöriä ja ei tusinajapseja niin hinta ei liene ratkaiseva.
Jos et aio tehdä matkaa varmaan se 1098. Jos ulkonäkö (moottorin) ei ole tärkeä, mutta vääntö on niin Triumph Rocket. Speed triple on aika hieno ja makeat äänet varsinkin Akralla. Muutkin Triumphit on aika tyylikkäitä jos ei halua sortua Ducatiin tai H-D:hen. Toisaalta yksi parhaita yleispyöriä on VFR800 Honda. Toinen voisi olla Triumph Tiger. Itse en vain ole vielä Triumphia tarvinnut. Pysyin niin kauan H-D:ssä ja viime aikoina Ducati on parantanut malleja minun makuun.
H-D:stä täytyy tykätä hyvässä ja pahassa, mutta jos tykkää niin irti ei pääse. V-Rod on hyvä lähes kaikessa ja miksei Street Rodikin paitsi eivät tunnu H-D:ltä. Moni kehuu MT-01:stä ja FJR:ää.
Nykypyörissä pitää olla kuutioita jos haluaa vääntöä. Pienetkin on toisaalta tykimpiä kuin vanhat superpyörät. Lähes kaikki ovat kohtuukeveitä ja parempia ajaa kuin vanhat. Pakko se on aivan itse valita tarpeen mukaan, kaikki kehuu kuitenkin omiaan jos ovat tyytyväisiä.
1400 Intikka on hyvä joka skaalalla jos ei näitä muoviluotia halua.Sitten jos haluaa asennecustomin nin aikas vähissä vaihto ehdot.Mutta hinta/ laatu / asenne niin INTIKKA1400.