• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mikä slipari 1000rr:ään?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja anakkeni
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Prätkään pitäisi saada vähän näköä ja ääntä eli minkä sliparin laittaisi kiinni. Tossa oli vaihtoehtoja mitä tuli netissä selaillessa vastaan:

TwoBrothers 513€
Arata 653€
Bos 399€
Micron ?€
Laser 599€
Nikko Racing 449€
Yoshimura 675€

Noi hinnat oli Suomen hintoja, mutta jenkkilästä saa varmaankin halvemmalla dollarin matalan arvon vuoksi? Vaikka siihen hintaan tuleekin rahdit + tullit.

Eli sanokaa viisaammat mikä on hinta-laatusuhteeltaan hyvä slipari??

Mä katselin kanssa noita samoja mutta en pitänyt niiden ulkonäöstä, ei kiinnosta sellanen ovaali satulan alle missä on tutti päässä!!
Ainut missä oli näköö oli yoshimura sekä akra mutta yoshia ei saanut suomesta carbonina.
Jenkkilästä löytyy mitä vain ja nyt pitäs olla slipari tulossa, maanantaina kai pitäs tietää saanko sen vai nöyp.
Jos sitä ei saa ovat vaihtoehdot leo vince factory tai akra jostain.

Tilasin tollasen http://i6.ebayimg.com/02/i/000/ba/f9/1191_1.JPG
cool.gif
minusta se on hieeeno

MotoMummy

Ei näyttäis olevan hinnalla pilattu. Jos nyt nopsaan oikein käsitin, niin postit on $25. Sitten siihen tulli ja alv päälle. Pikainen laskutoimitus näyttäisi lopullisen hinnan olevan 350e. Hiilariputki sitten $94 lisää.

Mä tyydyin sitten halpaan vaihtoehtoon. Tilasin Saksasta Leo Vincen 265€+ postikulut 30€ eli 295€. Eilen ruuvasin kiinni ja ihan ok:lta näyttää. Vielä pitää ruuvata dp-killeri pois niin alkaa pitää mökää!

Jos ääntä haluat niin sitten tälläiset

Kaverilla on tollaset kiinni rr:ssä ja huh huh. En ole IKINÄ missään kyykkypyörässä kuullut vielä noin tolkuttoman kovia ääniä !

Mulla on se Arata Ti. Istuu hyvin ja siksi näyttääkin ihan fiksulta toisin kuin moni muu. Eli ei törrötä liian pitkällä. Laadukas työnjälki ja erittäin kevyt. Äänet.... no, sanotaanko että ääntä on
smile_org.gif
Eli ei ihan mene melurajoihin tietyillä radoilla, pitäis hommata siihen joku killeri...

Laser näyttää aika paljon samalle. Googleta! Hinta on 500€:n kieppeillä...
Idis tossa on se että ulostulossa on leikatut päät.. eikä mikään pitkä piippu sojota ulos katteista..

Laserilta löytyy "vain" extreme tai duo-tech - jossa extremessä yhteistä on tuon motolabin kanssa kaksi ulostuloreikää.

Moto-lab näkyy lähinnä olevan enemminkin thuning henkinen, mutta se just näyttää hyvälle. /z

ps. paljooo juuri muuta yleensä teekkään ku kooklettelen..

Mitä väliä
nixweiss.gif
sama säälittävä ulina  :hanuria:sitä kuuluu
Mua kiinnostaa - tuunataanhan sitä tojotojakin?
Jos sua ei kerran kiinnosta niin miksi ihmeessä sitä tähän thrediin pitää tulla kertomaan?  
nixweiss.gif

Tarkennettakoon että mua ei kiinnosta minkälaiset dynolaput tai ääni tosta huilusta lähtee vaan se että onko joku törmännyt näihin jossain ja onko niitä kaupan missään? Itse kun en yrityksestä huolimatta ole löytänyt, vaikka osoonnii kookelettaa ja etiskellä muutonkii.
/z

Mitä väliä
nixweiss.gif
sama säälittävä ulina  :hanuria:sitä kuuluu
Mua kiinnostaa - tuunataanhan sitä tojotojakin?
Jos sua ei kerran kiinnosta niin miksi ihmeessä sitä tähän thrediin pitää tulla kertomaan?  
nixweiss.gif

/z
Ei nelari japsin äänet muutu vaikka paskantais taskuu
kaboom.gif
No eihän niissä jyskettää ja jytinää tosiaan ole...

Mutta kyllä kilokyykky suoralla röörillä kivasti kailottaa, kun antaa runtua.

Itellä on ollut japseja (nelareitaja twini), italo ja nyt brittimopo. Kaikki on ollut tähän astisista loistavia pyöriä.

Toi viistoputki vaimennin hässäkkä vaikuttaa oma valmisteelta.
Jopa minun tig taidoilla saadaan yhtä näyttävää jälkeä
biggrin.gif
.
Se on jotenkin niin keskeneräisen ja viimeistelemättömän näköinen.

Back